🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

13 likes

Kelton vandaag simpele one dollar watch :smirk:

9 likes

De NA :smile:

11 likes

12 likes

Mijn beste,

Zojuist om de pols gegespt, deze gelouterde vintage. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

12 likes

Deze jaren 40 Radium knaller.


Moet nog wel een ander bandje op denk ik.

12 likes

Vandaag weer even een recente aanwinst aan de pols: de Tavenier duiker uit +/- 1970. Nu aan de nieuwe tropic band, die ik net binnen heb. :slightly_smiling_face:

Fijne dag!

13 likes

12 likes

Eeen vintage vintage met vermoedelijk een geschiedenis. Een Moeris ATP (army time piece, British) uit ca. 1939 of 1940. Loopt nog heel aardig!



15 likes

Prachtig vind ik dat.

1 like


Blauw wordt paars in zon

10 likes

Blijven fraaie designer horloges, en dan nog al liefst twee! Complimenten!! Zal de mijne ook weer eens uit de mottenballen halen…

Bekend bandje Martijn - ik heb er nog een paar van in het blauwe topic :blush:

Dacht dat die al weer weg was??? Hangende datum/dag da’s toch niks voor jou? :frowning:

1 like

Leuke aanwinst @koekoek .
Zoals je weet probeer ik wat wijzer te worden in vintage Seiko en volgens mij koop jij alleen 100% origineel;
Hoe komt t dat de bezel relatief onbeschadigd is en het glaasje stevig gebruikssporen heeft? Beschadigd dit bij 6139’s sneller dan de bezel?

1 like

Zo eentje heb ik er nog nooit gehad. Die hangende datum zie je wel vaker bij deze uurwerken, is volgens mij niet een heel groot probleem om te repareren. Met zo’n klein defect zijn ze vaak een heel stuk goedkoper en na een service weer perfect. :relaxed:

Ik denk dat deze foto een hoop verklaart. Het glas steek een stuk uit boven de bezel. Dus ik denk dat het glas dan ook een een stuk meer botsingen te verduren krijgt.

6 likes

had ik op de andere foto niet gezien inderdaad; dit verklaart veel!:+1:

1 like

Eén van mijn favorietjes :heart_eyes:

17 likes

Ben groot liefhebber van vintage Pontiac horloges.

Maar als ik het goed lees ben ik hier niet de enige.

12 likes

Als deze very good is dan is die uit mijn verzamelingetje natuurlijk subliem :rofl:

Bulova calendar met bouwjaar L5 (1955)

Hier kun je ook het e.e.a. over o.m. deze Bulova vinden…

9 likes