🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

13 likes

Koninklijke Seiko

11 likes

19 likes

18 likes

Deze Edox vandaag.

9 likes


Avondwissel, ouwe Junghans die altijd goed loopt.

9 likes

Ah mooi dat deze weer eens in beeld is. Ziet er netjes uit Pieter! Herinnert me er meteen aan dat ik nog steeds zo’n 24uurs wijzertje moet bestellen.

absoluut topklokje!! NA?

Ah je schiet al direct in de kleur voor het blauwe topic :wink:

2 likes

Wat ziet deze er retestrak en gaaf uit !

1 like

Ik heb vandaag wel weer wat heel gaafs nieuws gekocht dus deze mag dan misschen inderdaad weer weg. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Vandaag vet hemelsblauw aan de pols (links)

Combineert ook al zo lekker met bruin kroko enzo

7 likes

Thanks! :blush: … die kleur is echt prachtig man! Foto’s doen het horloge ook geen gerechtigheid, in het echt speelt hij met het licht en het donker…En hij is in een prachtige staat, geloofde het niet en ben nog op onderzoek geweest of hij wel origineel zou zijn.Blijkt dat het CTZ Leopard uurwerk maar 2 jaar is gemaakt van 1969 -1971, en toen begon het kwartstijdperk…deze is van 1971, één van de laatste dus met het 7700 uurwerk…cool :sunglasses:

2 likes

Jij kan langzamerhand een winkeltje beginnen met opgeknapte vintage Seiko’s :sunglasses: …alleen met een nieuw glaasje knappen ze al flink op :ok_hand:

1 like

Paar maandjes al. Verkoper had (ja, hàd) er 3, ik heb de mooiste (lees: mooiste patina) uitgekozen.

2 likes

23 likes

Aaaaah Paris! Prachtig uitzicht. Jaloers!

1 like


Gisteren de grijze, vandaag de blauwzwarte.

8 likes

Goedemorgen​:+1:t2::grinning:

11 likes

16 likes