🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Deze Bulova Accutron:

15 likes

Deze grote KELTON

8 likes

4 likes

Fantastisch klokje die Universal - loopt die ook zo perfect? De mijne - zonder Wilhelmina logo - was na een kleine reparatie aan de veer echt een voorbeeldige timekeeper. Nog mooier zou die van jou nog worden met een matchend canvas WOII bandje (zie mijn Guss topic) of een van lizard, vind ik. Veel plezier er van in elk geval !!!

Mijn Zenith met kras glaasje.

19 likes

Wow - da’s een gave Armbanduhr zeg - in Duitsland gevonden neem ik aan?

:heart_eyes::heart_eyes:

Wist niet dat jij zo’n knappe Defy in huis had Martijn.
Deze hebben alvast mijn grote aandacht, heb er al ééntje op komst, maar deze variant ook altijd knap gevonden, dus mocht je er vanaf willen :wink:

1 like

Bell-matic uit april 1974

12 likes

Dan doe ik vanochtend ook maar eens mee :wink:

16 likes

6 likes

Zulke foto’s zag ik ook alleen op MP door die verkoper(slimmerik) maar eenmaal thuis ziet hij er zo uit…heel veel stofjes op of in het glas…deze lijkt onberispelijk maar is het niet :wink::grin:(meestal zoek ik het wel uit maar deze verkoper kan goede foto’s maken :joy:)

7 likes

Mijn beste,

Zojuist om de pols geklikt!!
Deze Seiko uit de jaren '70

Orologio Signaturis Temporis :wink:

10 likes

Gelukkig is dat iets dat je wel vrij makkelijk kan oplossen. Hij lijkt inderdaad wel heel erg stoffig, maar verder heel erg mooi. :+1:

1 like

Dank je, ik denk niet dat deze snel weg gaat, heeft ook nog de zeldzame duikers extensie in de gesp.



9 likes

Zeer cool

2 likes

Ja verder ziet hij er netjes uit, heb op het forum lopen zoeken en kwam ook uit op een topic van jou en een beetje getest op een kapot horloge maar kwam er niet echt uit om de kroon los te maken om heel het uurerk eruit te halen…schroefjes losdraaien om de kroon eruit te halen ofzo :thinking::open_mouth:

Prachtig zeg :ok_hand:

Bij Seiko’s heb je inderdaad een handig tirette veertje in plaats van een schroefje. Ik weet niet hoe dat bij Citizens is. Als het uurwerk er uit is kan je meteen even de kast goed schoonmaken en het glaasje polijsten.

1 like

Zo…heel mooi! :star_struck:

1 like

gave coffin bracelet ook!

1 like