🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Snelverstelling en ook nog zoveel gaatjes voor aanpassen…echt ideaal zeg :+1::blush:

1 like

Dat is mijn volgende projectje, heb nu al een Cosmotron half uit elkaar gehaald vanwege een schroefje (batterijklepje) die onder het uurwerk was geschoten… :open_mouth: en inderdaad het glaasje ziet er nog goed uit(geen krassen kunnen ontdekken) alleen veel stof dus…

1 like

Mijn zaterdag binnengekomen Pontiac:

Voor het geld van een Pontiac heb je ook meteen veel plezier!

13 likes

De accutron.

11 likes

Wat een geweldige manier om je favoriete stukken op te bergen en transporteren, deze Pelican cases. Dit is een 1170, net door mij op maat gesneden voor 4 horloges :slight_smile:

11 likes

Zomers bandje er op :sun_with_face::sun_with_face:

11 likes

8 likes

Het is een meister-anker

1 like

Inderdaad een fantastische klok. Heb hem nog niet lang genoeg terug om goed te kijken hoe goed hij de tijd bijhoudt maar ben na je bericht wel benieuwd. Binnenkort even doen dus. Moet inderdaad even dat bandje vervangen, had tijdje geleden al even contact met je opgezocht maar had niet verwacht dat de service zó lang ging duren :hushed: Als ik weer wat horlogefondsen kan vrijmaken dan klop ik weer aan :slight_smile:

1 like

Helemaal goed hoor, als het een beetje reparateur is zal hij er ongetwijfeld ook goede reslutaten uit hebben gehaald - deze lijkt zeer weinig gebruikt dus dat komt vast goed! Mbt bandje, ik vond hem zelf gewoon perfect op dat canvas staan - los van verkoop. Heb er meerdere oudjes die smaller zijn tussen de lugs op zitten en het draagt ook - zeker zomers - nog eens prima met zo’n relatief lichtgewicht horloge. Succes!

Mooie klok - zonder die band dan :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ha Meister Anker - hier alleen ééntje zonder anker… :wink:

8 likes

Dit patina monster net binnen :yum:
1969 Zenith Defy ref. A3651

13 likes

145.012-68 :slight_smile: origineel Nederlands geleverd. Twijfel hem te verkopen aangezien ik mn 86’er Speedmaster net zo mooi vind en hem dus nauwelijks draag…

19 likes

Ik vrees dat je wijzerplaat AIDS heeft.

2 likes

Ik zet mijn geld op acuut leverfalen :stuck_out_tongue:

Nee zonder dollen, deze refs hebben het allemaal, en dan liever een correcte met lepra ipv een goede opgemaakte. 90% van de goede zijn opgemaakt of hebben een service dial. Iets met slechte 1960s blauwe verf ofzo :smile:

2 likes

PONTIAC Hydraulica automaat gemakkelijker dan een andopwinder :sunglasses:

12 likes

Draagt lekker :ok_hand:

11 likes

Wat draagt 35mm toch lekker!

19 likes

Verdal Rolly chronograaf met Venus 170 uurwerk

14 likes