šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Daar kan ik me iets bij voorstellen :slight_smile::+1:

Ik zou ook nog graag een Navitimer willen maar heb er eenvoudigweg te weinig kennis van.

Naam kwam me al bekend voor…

de nwe CEO ook niet :wink: maar gewoon vragen staat vrij, dan wil ik je altijd assisteren !

2 likes

belangrijkste staat er (nog) niet bij ?

Hij is de nieuwe CEO van Breitling

2 likes

Aha :slight_smile:

1 like

Vandaag een erg cheap-ass horloge, maar wel het cheap-ass horloge dat eens van mij opa was en daardoor meteen gepromoveerd is tot waardevol horloge voor mij.

13 likes

Hoeveel NA’s? Hou ik niet bij eigenlijk😁 per maand wel een paar(teveel eigenlijkšŸ™ƒ). Cosmotron serie vind ik gewoon gaaf, maar er zijn meer merken met die hybride uitvoering zoals bv Luch(russisch) en dan de duurdere merken zoals Omega en Bulova bijvoorbeeld…

Cosmotron’s die ik heb:

En dit is de ā€˜top’ van de Cosmotron lijn: De Hisonic…de betere versie en deze zijn heel zeldzaam …een grail zeg maar :blush:

Luch ā€˜Hybride’:

Zijn heel leuk die ā€˜Hybrides’ en je kan ze in verschillende prijsklassen vinden, de Cosmotrons zijn over het algemeen wat duurder als bv de Luch…

15 likes

Fijne dagen allemaal !

18 likes

Prachtig horloge weer! :+1: Ik ga toch ook eens op zoek naar zo’n Pogue; ze zijn best wel iconisch en nu nog betaalbaar. Fijne Kerstdagen Daniel! :relaxed:

1 like

Merry X-Mas all!

6 likes

Machtig!!! :wink: :+1:

Wow!

Jij ook fijne dagen toegewenst :blush: Ik was er niet echt naar opzoek omdat ik al een blauwe had. Maar tja, een offer you can’t refuse :relieved: Een goeie vinden kan erg lastig zijn wel.

Vandaag ook een klassieker om de pols

6 likes

Mooi op tijd binnen voor de Kerst, mijn NA:
Vuillemin Regnier dresswatch met satijnglanzende wijzerplaat

Uit de 60-ties met 33 mm niet groot, wel erg plat:

Met inside een Peseux caliber 7000.

Fijne Kerstdagen allemaal :evergreen_tree::evergreen_tree::evergreen_tree::sunglasses:

15 likes

Fijne vreetdagen

9 likes

Vreten op aarde inderdaad

1 like

Erg mooie collectie :+1:t2:

1 like

Merci!:slight_smile:

1 like

Fijne feestdagen!:upside_down_face:

11 likes

9 likes