🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Fijn dat je weer terug bent!

2 likes

Dat is aardig; dank je wel! :+1::slightly_smiling_face:

3 likes

Vandaag weer eens van deze oude rus genoten!

8 likes

Dank. Ik las ergens in een draadje dat je je account op had gezegd, moet eerlijk zeggen dat ik dit toch wel jammer vond, je bent toch een van de actievere posters in het vintage draadje, en altijd positief en opbouwend. Fijn dat je er weer bent dus!

7 likes

Helemaal mee eens. Fijn dat je je bedacht hebt Harrie. :slightly_smiling_face:

2 likes

+1

2 likes

Welkom terug o wijze insanus horologorium!

2 likes

Dat is goed om te horen! Dankjewel! :blush: Ook aan @Scudo , @Jurtz , en nogmaals aan Erik @dins1 :+1::slightly_smiling_face:

5 likes

Sluit ik me helemaal bij aan, miste zelfs wat beschaving zoals elders gemeld…:wink:

1 like

12 likes

Poljot sport , gisteren opgehaald bij de verkoper met mijn Touristen ,eerste RUS :face_with_raised_eyebrow:

Poljot sportivnie kirovskie 1MchZ
niet schieten op de pianist bij fouten :grinning:

11 likes

Voor mij ook een Rus vandaag.

13 likes


Vanmorgen op het postpakkettenophaalpunt opgehaald: 89er Royal Navy CWC.
Eerste indruk: plezierig ding, draagt licht, hackfunctie en de secondenwijzer volgt keurig de indices.
Leuk horloge voor huis- en tuin voor die paar euro’s.

13 likes

Nog maar een dagje.

Morgen weer eens een keer met de fiets naar het werk dus dan gaat deze weer de box in. Dat gehobbel ga ik een automaat niet aandoen. :sunglasses:

13 likes

Net ontvangen na veel geruzie met de DPD, mijn eerste omega.
Wijzerplaat en wijzers zijn wat vies maar het uurwerk is brandschoon en loopt als een zonnetje.

Mocht iemand nog tips hebben hoe en waarmee de wijzerplaat en wijzers het beste schoon te maken dan hoor ik dat erg graag.

11 likes

Vandaag maar eens mijn Consul Chronographe.

13 likes

Hier ook een Rus vandaag in de vorm van deze Raketa

12 likes

Je foto is hoge resolutie, maar met vergroting blijft deze toch wazig hier… heb je een scherpere foto om deze Omega eens nader te bekijken?

1 like

16 likes

11 likes