De Wittnauer is inmiddels weer af van het HF. Verkocht voor een leuke prijs.
Wat is dat toch een prachtig horloge!
Vandaag afspraak, dus moet netjes voor de dag komen, deze is dan wel geschikt denk ik.
Het blijft toch bij mijn ding, JLC.
Mooi en ingetogen horloge. Al een tijd aan het speuren naar een net en ook redelijk betaalbaar exemplaar. Nog best lastig merk ik…
Zeer chique verschijning!
Ja, alleen niet vandaag,veel te warm
Grappig, een Saurer Omega. Hoe Zwitsers kun je het hebben.
Die oude Saurer vrachtwagens zie je nog steeds rondrijden in Zwitserland.
Het begon met deze, die heet Vintage, maar is het niet:
Bij terugkomst van het toertje lag dit op de mat:
Even uitpakken:
En installeren:
En dat ziet er dan zo uit:
Gewoon lekker het cliché van de platte vintage lederen band met stitch op de jaren 60-70 dresser. Omdat het niet zomaar een cliché is geworden.
Kaufman bandje?
Eh, komt uit Utrecht van de bekende bandenboer. Waarschijnlijk iets van Rios of zo.
Ik wilde donkerbruin shell cordovan, maar m’n partner vond dat al mijn horloges er hetzelfde uit gaan zien als ik ze allemaal op donkerbruin leer gooi.
Vannacht terug gekomen van vakantie en er lag een pakketje op me te wachten. Twee pontiacs om het servicen verder te oefenen. De hydraulica memodate bleek gelijk een speciaal geval wat betreft het openen van de kast, maar na wat info te hebben ingewonnen bij @Maurits is het gelukt. De vloeibare rubber die eruit kwam was wel echt ranzig overigens… Het plan is deze kado te geven aan mijn vader als ik niet per ongeluk iets sloop onderweg…