🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Dikken Tissot een accuraat horloge :smirk:

12 likes

21 likes

Blijft prachtig :heart_eyes:

1 like

Z’n halfbroer… :grin:

Maar met dit warme weer draag ik in principe geen leer…

16 likes

Beetje rommelen met een triootje Defy’s :slight_smile:

21 likes

Nogmaals dank @Vinner :ok_hand:

(en uiteraard @septentrio voor het ooit een beetje wegwijs maken in de vintage horloges)

17 likes

Seiko Lord Marvel 36000 vandaag binnengekomen… vrouwlief heeft sindsdien geen aandacht meer gekregen. Wat een beauty én wat een heerlijk geluid maakt deze lord Marvel! :slight_smile: :heart_eyes:

20180807_203026|375x500

22 likes

14 likes

Keurig!

Mag deze er ook bij? :smiley:

9 likes

Nageur mousquetaire mooie naam,goede klok

6 likes

Beetje rommelen en de 1037/570 op de Connie passen… :slight_smile:

16 likes

Enig idee of die band ook correct is bij de C-shapes uit dezelfde periode? Ik heb al veel gezocht maar kom vooral de brick style tegen, o.a. via Desmund de Connie man.

Nee deze is niet correct voor de c-case connie. Daar moet inderdaad die brick bracelet op, helaas wel een stukje minder elegant in mijn opinie :slight_smile:

Eens, en daarmee de reden dat mijn schone uitsluitend leren schoenen draagt.

2 likes

Ja, wel fijn om af te kunnen wisselen vind ik, ik zou toch de bracelet bij je c-case scoren :slight_smile:

Voor 167 en 168.005 schijnt de 1037 combi door de dealers aangeboden te zijn, ook al was leder standaard.

3 likes

Staal is altijd fijn inderdaad. Met deze hitte komt alleen mijn g-shock buitenshuis namelijk. Helaas zijn ze vaak aardig aan de prijs en ik weet niet zeker of ik 't kwalitatief gezien wat vind.

De KS nog een keer, voordat deze naar het blauwe gedeelte gaat.

11 likes

Maak je inbox maar alvast leeg haha :laughing:

6 likes

Idd. benieuwd wat je ervoor wil hebben!