🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

swap naar een andere speed-timer

12 likes

Ook maar overstag gegaan voor de Lord Marvel met 36000 bph uurwerk. Nieuw bandje zit er al op en een afspraak voor een onderhoudsbeurt staat op de planning:

17 likes

13 likes

13 likes

27 likes

15 likes

Och KK koopt nog wel eens een Seikootje dus de kans dat je alsnog gelijk krijgt is niet direct verdwenen :wink:

Wow zoveel Seiko toppers ineens hier, ik krijg meteen de kriebels om ook ff mee te doen! Wel ietsje bescheidener dan natuurlijk :blush:

17 likes

Eterna Sonic.

12 likes

Eterna!

16 likes

Hier ben ik trots op!!

24 likes

En vandaag deze, 18K goldcap en loopt perfect op tijd!! Cal. 501 Volledig origineel. Glas, kroon, originele band en gesp!!

23 likes

We spreken over 1965,dit was dé Belgische werkmanshorloge en dat zie je er aan :smirk:


swiss made? daar zijn de meningen verdeeld over,het werkje een AS 1802/3

13 likes

Bulova Astronaut,

29 likes

Mijn NA met z’n nieuwe bandje! Moet hem nog steeds open (laten) maken zodat ik weet om welke ref. het gaat.

12 likes

Heel mooi die grijze wijzerplaat en de datum op 4.30u Maurits…Het eterna logo bij de Electronic modelnaam vind ik dan weer wat minder voor de hand liggend, maar voor de rest een prachtige klok. Bijgaand mijn oudje

14 likes

Dank je voor reactie, Domega!
Eterna was mijn eerste liefde en die roest niet:).
Ik vind dat het merk nog steeds wordt ondergewaarderd…
Jouw klassieke Sonic is (vanzelfsprekend:))ook zeer fraai, speciaal met de blauwe wijzerplaat.
Fijne dag.
Maurits.

1 like

Helemaal mee eens Maurits, Eterna en zeker de meeste oldies zijn absoluut top voor - nog altijd - zeer weinig geld.

Pas met tegenzin qua prijs deze verkocht, gelukkig dan wel weer aan een echte liefhebber…

15 likes

Nog een dagje de Rally uit ‘71

17 likes

26 likes