Citizen uit 1970 63-5511 cal 0201
Ah ja, indirecte opvolger. Dit bedoelde ik: https://www.windvintage.com/seiko-swedish-military-61058110
Staat dus te koop voor 4900 dollar zelfs😉
Daaronder staan nog een aantal links met extra informatie mocht je geinteresseerd zijn.
Aha een echte dus zelfs maar speciale versie. Geen flauw idee of dat nu zijn geld waard is maar je moet wel erg enthousiast zijn en geld hebben wil je 4x zoveel betalen voor hetzelfde…
Funky stuf👍
Thanks…funky '70
Gaaf! Hij is binnen dus zo te zien?
Dat is echt een mooie kleur groen:+1:t2:
Omega 30t2. Heb 'm aan de praat gekregen maar vorige eigenaar heeft volgens de wijzerplaat geprobeerd schoon te maken. Is helemaal kaal geboend. Dus dat wordt 't volgende project
Jip…blij mee maar…altijd een maar bij mij met vintage, ik heb mjjn allereerste fout herhaald en kwam er pas achter toen ik hem had gekocht
De bezel hoort zwart te zijn …bij deze echt alles gecheckt en dat vergeten
…maar goed de rest klopt wel…Ik vraag mij nog steeds af of dat op te lossen is…misschien donor of iets anders…en het valt niet echt op bij deze omdat de binnenrand zwart is…
Thanks
Fantastische nieuwe aanwinst! Lang leve de seventies ️
Yeahhh…heerlijk
Vanmorgen op de heenweg:
Thuis gekomen snel het perfect verpakte pakketje van @Magni80 open gemaakt voor deze feestelijke seventies aanwinst:
Benieuwd! Heb ook zoiets, maar dan van Olma, mooie klok maar net even te schoon
Succes!
Check even ons topic Show hier je LCD of LED liet @Tonosama zijn vorderingen met staal (weer) zwart maken regelmatig zien, speciale lak in meer lagen geloof ik…