šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

+/- 55 jaar oud deze Duitser.

11 likes

16 likes

Vanmorgen deze op de kop getikt,Onsa Shipman :wink:

18 likes

18 likes

Wat een mooi klokje is dat!!

Waardeloze kwaliteit, ik zou beter moeten weten dan mijn tijd te verdoen aan een HMT.

5 likes

Eerste vintage waar ik mee begonnen ben 1,5 jaar geleden…Citizen Parawater​:slight_smile:…Blijft voor mij een magisch ding!:blush:

9 likes

25 likes

Fraaie klok. Kan blijven genieten van de Navigators en Seastars van Tissot. Ze springen er echt uit!

21 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0741_zpshwxj4fiq.jpg.html]

[/URL]

16 likes

Genieten van de Glycine die dankzij @vouwfietser weer in optisch perfecte staat is. De dial is mint maar het glaasje was er minder goed aan toe. Heel blij mee!! Bij daglicht is hij nog mooier, morgen meer! :smiley:

15 likes

Weer helemaal into de Tissot chrono met Lemania werk. Dit is m’n enige met bekende recente servicehistorie, dus deze vandaag.

13 likes

16 likes

Toch een beetje een ā€˜grail’ die recent binnen kwam;
Deze zeldzame Citizen met een Melody alarm en een alpha-numerieke Memo functie, van 1982
Er ontbraken helaas een paar onderdelen (retainment ring vh uurwerk, veer vh alarm en de pakking), maar weer helemaal compleet. En het uurwerk was gelukkig tip top (en het glaasje praktisch krasvrij)

13 likes

o-o-seven :wink:

10 likes

12 likes

Cortebert sport met Valjoux 23 binnenwerkje

19 likes

12 likes

Wissel met de NA
Mutrix met landeron 248 binnenwerkje

16 likes

Wat lekker bijlezen op zondag met de zoemer aan m’n zijde… grappig wel hoe de referentie in het boek een verkeerde secondenwijzer toont :slight_smile:

11 likes