šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Er kwam laatst ook een mooie ā€˜patent pending’ voorbij op Omegaforums voor leuk prijsje.
https://omegaforums.net/threads/certina-ds-patent-pending-cal-25-36.84353/

2 likes

Nieuwe aankoop!

25 likes

Zo gaaf, zo’n Zodiac! Maar de no-date is nĆ©t een stukje gaver. Mooie staat trouwens. Ben gepast jaloers.

18 likes

M’n ā€˜barn find’ terug van de spa;

21 likes

Huh :hushed: …heb je die nu ook? Dit is niet de gouden als ik goed kijk? Prachtig :ok_hand::star_struck:

1 like

Ik vraag mij af of dat een probleem bij de mijne is…wilde de tijd instellen en de urenwijzer bleef staan, is nu onderweg naar de verkoper die er naar gaat laten kijken…ben benieuwd. Ik zag dat bij de mijne een blauwe secondewijzer erop zit, ik vraag mij ook af of dat wel origineel is?

21 likes

Vanavond deze eens om gedaan.

11 likes

Horus met Jeanbrun PS 31 uurwerk, na uren plooien van de balansveer ineens weer tot leven gekomen.

Op periode correcte nieuwe flexband. Zo’n flexband draagt dus wel prettig!
Je moet alleen precies zoveel schakeltjes weghalen dat de band net niet onder spanning om de pols zit, dan zijn het heel fijne banden die niet afklemmen en ook geen haren uittrekken. Probeer het eens en je zal verbaasd zijn.

14 likes

Mooi werk, AndrƩ, die Jeambruns zijn leuke uurwerkjes en doen het goed (mijn dagelijkse Reglia heeft ook een Jeambrun) :slight_smile:

1 like

Helaas nog altijd die doublĆ© Leopard Nils… toevallig vandaag nog vergeefse poging gedaan om een stalen versie te vinden, met deze dus als voorbeeld :sunglasses: In de zon is het een en al goud! :disappointed_relieved:

6 likes

Zag het al…op de foto leek het net de grijs/blauwe versie :+1::blush:

1 like

Yess! Net opgehaald. Eindelijk een Ufo

23 likes

16 likes

Heeft iets van een electric Timex?!

Horus et Laboris? :smirk:

Meer een obscure Junghans Ato-Chron kopie.

5 likes

16 likes

REUSSER WWII vandaag 1945 ( NA )

werbung 1948 (1) - kopie

15 likes

12 likes