En handgeblauwde wijzers zo te zien!
Wat een mooie aanwinst
Eindelijk kan ik weer meedoen met een vintage. Mijn Seiko Pogue uit december 71 is binnen
Ik heb al een nieuwe kroon besteld want die is niet origineel dus die zou komende week binnen moeten komen, en ik heb een andere kast onderweg want deze is iets te ambitieus gepolijst… Zodra dat is gefixt komt er een topic over mijn nieuwe aanwinst.
Ik ben weer helemaal tevreden

Originele stalen band zit er overigens ook nog bij maar die ligt momenteel in de ultrasoon…
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Hartstikke mooi ding!
Deze kende ik nog niet en ik vind hem héél cool. Nieuw in de collectie of heb ik hem steeds gemist?
Heb ik al vrij lang; achterin de kluis gelegen
Schandalige plek voor zo’n horloge
Ik heb vd week deze barnfind, nu ja een vondst op mp, opgehaald. Wrs ook een patent pending, nog geen schildpad op de achterdeksel. Was een "klassieke"advertentie, bijzonder vage foto’s, wp was niet te zien en hij was gefotografeerd in een certina quartsdoosje.
Gaat maandag naar onze Koen voor een nieuw glas en een service, ziet er nu nog niet uit, maar de wp is echt top, wijzers en kroon origineel, ben er helemaal happy mee! Na de service volgt dan ook een NA topic!
Heel erg gaaf hoor. Mooi dat hij zo origineel is ook. Veel voorpret gewenst.
Geweldige find
Mocht je overigens van die bracelet afwillen…
Ik herkende het horloge meteen, maar op de foto’s was eigenlijk niets te zien, de camera had mn het lelijke glas gefotografeerd . Daarna contact gehad met de verkoopster, en zij antwoordde dat de wijzerplaat er nog netjes uitzag. Vervolgens met een wat verhoogd hartritme in de auto gestapt en een uurtje naar de hofstad gereden om hem op te halen, was een heerlijk dagje!