🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Jurtz en de rest; Pak even een ander topic hiervoor :slight_smile: (Of voeg bij iedere post een foto van een vintage horloge)

3 likes

Ik denk: Doe dit lekker via een PB en niet in dit topic :wave:

Sublieme auto :heart_eyes:

1 like

Namiddagwissel

11 likes

En is deze wel vintage? Want hij ziet er nog bijna zo goed als nieuw uit :star_struck:

16 likes

Vintage chrono met oranje accenten, instant like :+1:
Lekker!

2 likes

Nice. Ook uit die Japanse zeecontainer? :wink:

2 likes


Omega Speedmaster 3570.50.00 overgangsmodel met tritium dial.

11 likes

Nope komt uit Cyprus. Japanse modellen hebben altijd Speed-timer en/of 5 sports op de wijzerplaat. Dit is een JDM variant

12 likes

16 likes

Die gaat nooit vervelen Han! Altijd mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Kon helaas geen passende rubriek vinden die het zwarte gat tussen erkend vintage en vandaag´s 13 in een dozijn een beetje ruimte geeft. In mijn onkundige ogen is deze vroeg 80´er jaren dus in elk geval lekker op weg :nerd_face:

8 likes

Mijn NA vandaag voor het eerst gedragen. Is een zeer vroege DS, volgens het serienummer uit '58. IIg nog geen turtle op de achterkant. Het glas heeft wat krasjes, ik ben er nog niet uit of ik dit wel wat vind of dat ik me er aan stoor.

21 likes

pracht exemplaar zelfs met krasjes :wink:

2 likes

Gewoon lekker zo laten, prachtig horloge uit de ‘patent pending’ periode!

4 likes

Dank, ja de wp is echt nog heel mooi en hij is helemaal origineel. Heb wel de wrs ook originele Gay Freres rammelband die eraan zat er vanaf gehaald, ik draag hem toch liever op leer.

En die krassen zitten echt heel diep, meer een soort breukjes, dus zijn er wrs niet uit te poetsen.

2 likes

Ik geef je een mooie prijs voor de bracelet! :slight_smile:

Haha, ja ik ben erachter gekomen dat hij wrs toch origineel GF is, met zgn X endlinks. Wel is de clasp niet gemerkt, dus die zal wel ooit vervangen zijn.

Wel jammer, geen datumcode dan in de clasp :disappointed_relieved:
Los daarvan, mocht je ze willen verkopen, dan mag je me PMen :slight_smile:

Ik zal wel eerst even staat, compleetheid, en dergelijke moeten bekijken natuurlijk.

1 like

Zal ik onthouden, maar voorlopig wil ik hem toch nog even bij het originele horloge bewaren :wink:

1 like