šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Prima, je ziet maar :slight_smile:
Heerlijke vondst heb je gedaan, deze vroege DSā€™en zijn pareltjes.

1 like

Overigens het geheel horloge + band wil ik ook best overnemen hoor :grimacing:

Nou, het bizarre is, ik had er al eenā€¦Ik heb er nu dus twee. Exact dezelfde, wp van de oude is in een iets mindere staat, ds ring ontbreekt(maar die heb ik besteld), en de kroon is niet origineel. Denk er over om die wellicht te verkopen

Kan m eerlijk gezegd niet mooi vinden, maar wel apart :wink:
Nooit eerder gezien, weet je wat te vertellen over deze c.b.c?

Morgen mn favoriete digitale Ricoh (1978) nog even voordat de batterij er voorlopig weer uit gaat.
Een paar oudere fotoā€™s

9 likes

En gelijk heb je. Een absolute meerwaarde (ongeacht merk of vintage leeftijd)

Hij zat er aan te komen :wink: En hij is mooi! :ok_hand:

1 like

Rolex like ik over het algemeen niet (although I like 'em), maar die van jou krijgt er eentje

1 like

Haha thanks Ernst!

ik keek net naar deze, ook vintage, een 16713 Root Beer.

Wat.een.heerlijkheid. Het is zo uitgesproken, het is bravoure en ik houd van de flair die het met zich meebrengt.

8 likes

:slight_smile:
Smaken verschillen. Ik vind ze mooi hoor. Maar een beetje de exclusieve ā€˜basis-vintageā€™; veel mensen kennnen en herkennen ze (ook de niet horloge adepten) en ā€˜iedereenā€™ wil er eentje (hence all the fakes, eh?)

Van zoā€™n originele en echte (jawel) Patek Philippe van @rezzy kan ik dan wel weer erg warm worden (fantastisch topic trouwens)

Deze spreekt me dan wƩl weer erg aan vwb vintage Rolex;

1 like

Ik pak dit horloge steeds vaker uit de kast. Ik weet nietā€¦ het zit lekker, past overal bij en de ronduit achterlijke manier om de tijd in te stellen vind ik prachtig! Charcoal dial, die schakel die ā€˜doorlooptā€™ met de kastā€¦ en het feit dat ie tussen een lotje van 6 horloges zat en de verkoper geen idee had wat een prachtklokje dit isā€¦ pfffā€¦ ik zal stoppen nuā€¦

16 likes

Gelukkig hoef je de tijd zelden te verzetten dankzij de mooie techniek die quartz heet! :smile: :+1: Erg mooi horloge bomvol elegantie en originaliteit! En daarnaast in onberispelijke conditie zo te zien! :ok_hand:

2 likes

Dank je! Horloge is inderdaad in erg mooie staat. Wel een nieuw glas besteld want daar zitten wat krasjes op en een klein breukjeā€¦

2 likes

Nou dan ga ik nog wel even door want deze strakke Tissots zijn inderdaad dik onderschatte modellen - maar ja als er Omega op had gestaan had je dit item niet in een lotje gevonden :yum::smirk:

15 likes

Ouwe Slava vandaag.

16 likes

Boom pow: Indices als Oostblok flats :ok_hand:
Ik vind dat toch altijd wel wat hebben, in a weird way :no_mouth:
Geeft lekker veel diepte

2 likes

30 likes

Inderdaad heerlijk grof brutalistisch design :man_mechanic:

1 like

18 likes

13 likes