Ziet er weer fris uit inderdaad.
Ik weet niet exact uit welk jaar dit horloge komt.
Ja superfijn horloge en eindelijk eentje met een goede bezel, meestal zijn deze plastic bezels erg gesleten.
Tja, vaker dragen… ik moet echt nodig wat horloges uit mijn collectie wegdoen, ik heb er gewoon teveel.
Ik vind dat wel lastig, als je begint te verzamelen heb je altijd wel horloges die nèt niet in mooie staat zijn, daar vind je dan wel een goed exemplaar van, je verkoopt de eerdere etc.
Haha, bekend probleem hier. Maar die in minder mooie staat draag je dan weer gemakkelijker toch?? Was zelf al jaren geleden gestopt en met het langzaam opruimen kwam stiekem ook de trek weer…Net per ongeluk weer eens een Omega´tje gescoord
Ja superfijn horloge en eindelijk eentje met een goede bezel, meestal zijn deze plastic bezels erg gesleten.
Tja, vaker dragen… ik moet echt nodig wat horloges uit mijn collectie wegdoen, ik heb er gewoon teveel.
Ik vind dat wel lastig, als je begint te verzamelen heb je altijd wel horloges die nèt niet in mooie staat zijn, daar vind je dan wel een goed exemplaar van, je verkoopt de eerdere etc. Maar uiteindelijk heb je een beste kluif horloges waar je èn wat mee hebt èn in de juiste staat zijn en dan vind ol het lastig afscheid ervan te nemen. Herkenbaar voor leden?
Ah er ging wat dubbel!
Prachtig exemplaar, complimenten. Ik kom zelf niet verder dan dit stukje papier met bijna dezelfde er op afgebeeld, misschien wel leuk om te zien
De Zodiac vandaag, met een sneakpeak van een prachtige ‘bijvangst’!
…maar waarbij? Morgen een NA-topic als het licht 't toelaat
Wie verlangt nog naar bijvangst na zo´n grote vis?!
Dit zou een heel toepasselijke avatar voor vele hfers kunnen zijn
Mooi, ik moet nog eentje hebben ergens met originele band en facet glas.
Ja blijft echt een topper!