šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Die prijs is gekkenwerk natuurlijk… maar leuk om te zien dat iemand dat er wel voor betaald heeft. :laughing:

:open_mouth::open_mouth: Geweldig horloge!

1 like

De eerste Bill die ik vond was zo goed als mint… en heb ik voor 400 laten gaan… best spijt van nog steeds :wink:

1 like

Tof hoor Harry. Leerzaam om de links te volgen ook :smiley:.

1 like

400 Euro is inderdaad weinig voor een origineel mint exemplaar, maar je hebt er vast iemand heel blij mee gemaakt en dat is ook leuk! :wink::ok_hand:

Dit was ze. Kras zit in het glas en al de rest waren stofjes op de plaat :slight_smile:

3 likes

Ik heb die van mij al veel te lang niet gedragen. Morgen gaat hij weer om, want dit is toch onweerstaanbaar mooi

2 likes

Dat is inderdaad een hele mooie Andy! :heart_eyes:

1 like

Sterk werk!! Variant 1 lijkt het zo te zien inderdaad 1:1!!! Mooi stuk informatie ook trouwens, dat maakt het allemaal steeds boeiender. In mijn oude boeken kwam ik niets bevestigends tegen, weer 1-0 voor google :wink: Nu nog een live camera zodat we morgen bij de ontknoping over je schouder mee kunnen genieten :star_struck:

1 like

Weet je, ik trek mn huidige Bill in het blauwe ook lekker terug uit verkoop :joy::+1:
Ding is tƩ leuk, en tƩ iconisch, zeker voor dat geld.

2 likes

Hahaha… Ik ben ook nog uit de ’ boekentijd’ en in die van mij vond ik het ook niet.:thinking: Ik mopper vaak op het internet, maar nu zien we weer eens wat een schat aan informatie er onder de knopjes van ons keyboard zit.:blush:
Ik post morgen uiteraard foto’s van het uurwerkje, als ik de kast open krijg. Ik zag zo gauw geen inkeping in het achterdeksel, maar morgen met Optivisor en leesbril moet het lukken…:joy::+1:

1 like

Had ik niet eens gezien. Had je er een te koop? :slightly_smiling_face:

1 like

Ja hoor, kijk hier maar even :wink:

1 like

Mooi man! Inderdaad beter even houden, omdat we er nu toch mee bezig zijn. Gedeeld genieten is dubbel genieten. :slightly_smiling_face:

1 like

Afsluitend…

Goedenacht :sleeping:

11 likes

Hey guys today GAY & Co Fab. Suisse in originele staat :smirk: een rare

fFHF 28 inside

11 likes

Mijn 6105 weer eens aangeslingerd.

13 likes

29 likes

Prachtig. Zo te zien hebben wij beide een kontiki en pie pan in de collectie):sunglasses:

2 likes

Iconische horloges! :+1: