🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

17 likes

En de andere Bulova Selfwinding:

23 likes

Sportivnie simpel Rusje uit 1950

16 likes

Bulova oceangrapher automatic uit 1969

15 likes

Vandaag de nieuwe aanwinst met dank aan forumlid @Jurgen. Een vintage Yema Flygraf in goede staat.

26 likes

Heel erg gaaf! Een van m’n favorieten :blush:

1 like

Seiko Pogue op de nieuwe Uncle Seiko President bracelet

19 likes

Past wel in aanloop naar de kerst. :christmas_tree: Tegen 1970 met AS1525 kaliber.

11 likes

Even lunchen vandaag met de Wittnauer 8007 Super Compressor en een modded Vostok Amphibia 420

18 likes

Laatste werkdag van het jaar. :sunglasses:

Iedereen die volgende week nog aan de bak moet: succes! :wink:

27 likes

Wow! Erg mooi. Mag ik vragen waar je dit exemplaar hebt gekocht? Ben ook op zoek… :grin:

16 likes

20 likes

9 likes

Vandaag deze Belgische (t)rots toch ook al een halve eeuw oud :smirk:

11 likes

Citizen 150m parawater :wink:

20 likes

Het wakkere type voor gisterenochtend :expressionless:

17 likes

5513!

22 likes

Prachtig die glans en die verweerde wijzers op de Bulova Jurtz :heart_eyes: wat een heerlijk contrast!

@neetje11 ik geniet echt heel erg van de verweerde lunette die je heel nonchalant nét niet op 0 gezet hebt :star_struck: had ik het geld gehad kocht ik hem van je :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik draag vandaag de Remio Rordelli (of Rondelli? Nooit van gehoord en niets over gevonden). Hij heeft een plat glaasje en de indices weerkaatsen zo lekker in de hoge rehaut. :relaxed:

Ik ben gelijk maar een plaatje gaan schieten van het uurwerkje, want ik had hem nog niet open gehad. Ik ga de foto niet plaatsen want die is rampzalig. Kán dat überhaupt, met een iPhone een foto van een uurwerk maken? :thinking:

Overigens, als deze draad niet is bedoeld voor merkloze oude horloges, zeg het gerust. Dan had ik het verkeerd begrepen en zal ik de rommel voor me houden of er een ander plekje op het forum voor zoeken :slight_smile:

12 likes

No worries, is uit 1980 met een Chinees caliber ZJL17Z uit de Jilin Watch Factory.
Als ik het goed heb, staat het caliber ZJL17Z ook op het mechaniek gestanst (klopt het?).
Altijd leuk, een vreemde eend in de bijt :slight_smile:

1 like