🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Dank voor je reactie Harpoen! :slight_smile: Op het uurwerk staat 17 ZCQ, onder de onrust staat ook iets maar dat kan ik niet lezen. Ik heb overigens geen enkele garantie dat er het oorspronkelijke uurwerk in zit. Ik vond het gewoon een mooi ding dus wilde het hebben. De verkoper leek me een sympathieke baas en het was niet duur, het loopt op tijd en daar ging het me om.

Ik heb nieuwe foto’s gemaakt en zal je die sturen, die zijn een stuk beter uitgepakt door ze van wat verder weg te nemen en in te zoomen. Hoe kom je zo aan de informatie over dit obscure horloge?

1 like

Heel erg nice! Hij staat bij mij ook op de verlanglijst… Veel draagplezier!

Is dus Chinees.
Leuk horloge om bijv ook met de Kerst te dragen.
Ik kwam eenzelfde horloge op internet tegen met het door mij genoemde caliber, gegoogeld dus.

Niets mis met goedkope horloges zolang je niet in een goedkope Bombay Special trapt.

Veel plezier ermee :+1:

1 like

21 likes

@Jurtz dan doe ik mee met een mooie Croton in “clamshell” kast. Goed voorzien van Radium ook.

19 likes

Schitterende lugs zeg! :ok_hand:

1 like

26 likes

Middagwissel

24 likes

23 likes

25 likes

Toen ik hem kocht zat er een witte band aan, na wat zoeken een originele stalen gevonden.

19 likes

31 likes

@JimSoul meets @wbcoupe
Gezellig avondje kletsen over o.a. horloges (en andere HF leden :yum:) met een hapje en een drankje. :grin:

vlnr:

• 15TL ‘40
  • Antimagnetique jumbo ‘40
  • PR 526 GL ‘70
  • Navigator 45500 ‘70

(Edit: alles Tissot overigens, maar dat leek me overbodige info)

19 likes

Voor het eerst dat ik Polywatch heb gebruikt

Voor Polywatch

Na Polywatch

22 likes

Verchroomd…geweest deze MAWI 1945s

16 likes

Wist je dat niet? Ik heb meer oudjes. Zijn betreft ontwerpen heel uiteenlopend. Maar het is leuk om jullie in spanning te houden dan dat ik alles van mijn collectie deel. :wink:

2 likes

20 likes

Citizen uit de jaren 50

18 likes

19 likes

Dit is eigenlijk het enige horoge in de collectie waarbij ik elke keer weer het gevoel heb een stuk antiek om te pols te gespen, waarmee ik heel voorzichtig moet zijn. Komt vermoedelijk door de nogal lichte kast met het goudlaagje.

Er komen weer prachtige horloges voorbij vandaag!

28 likes