'73 Omega Geneve
te veel zou je haast zeggen
Wow wat een vondst,erg gaaf zeg!!
Het is niet de eerste die ik vind op het strandt , al veel gevonden , ook veel leuke andere dingen !
Net open gemaakt , de wind as is verroest , maar de rest ziet er wel Oke uit eigenlijk .
Wat een mooie hobby, spreekt nog steeds erg tot mijn verbeelding. Al jaren. Ooit eens een jaar of 30 geleden een detector van iemand geleend en een oud landgoed afgestruind. Kwam toen kogelhulsjes tegen met het familieteken van de eerdere adelijke eigenaren. Maar ook enorm veel hedendaagse zooi, en ook best diep onder de grond tussen de bomen! (oude cola blikjes, foliewikkeltjes etc)
Super vondst hoor, en een prachtige hobby die rust, landschap en adrenaline fantastisch samenbrengt …
Je hebt me opnieuw ‘geactiveerd’ voor wat dit betreft
E.e.a. uitgezocht, maar m’n Bieri Watch is waarschijnlijk toch wel een Flieger uit WOII. De opbouw van de kast en de kroon heeft alle kenmerken uit die tijd. De vorige eigenaar heeft ook meer dan gemiddelde kennis van horloges. Ik laat hem in de originele staat, na het poetsen van het plexiglas ziet het horloge er “mooi oud” uit.
Deze zag ik niet aankomen …Dacht dat deze defect was maar een paar uur in het zonnetje gisteren en ging toch vrij snel lopen…totaal niet verwacht dit! Op het glaasje zitten wel paar krasjes en schijnt heel moeilijk te vinden zijn…maar ja wel blij met deze eerste solar analoog Citizen
Ondergewaardeerd volgens mij, hoe mogelijk, deze ( en die andere ) zijn stunners
Cool 40+ ikoon toch wel van Citizen, gefeliciteerd Nils!