🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Wat een prachtig ding !

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooi inderdaad!

1 like

Ah dat hoopte ik al, bedankt voor je advies! Nu de fingers crossed en dinsdag een beter batterijtje kopen. Ik gebruik meestal cheapo’s sorry…:grimacing:
Plaatje met de andere dials en band zal nog even op zich laten wachten tot de DNA en andere hindernisjes verwijderd zijn - hou je tegoed ok?!!

1 like

Als je hem ooit laat verhuizen , stuur mij dan maar een pb😉

Vandaag scheelde 't niet veel Anderson - in mijn toch een beetje door de forumleden aangewakkerde vuur had ik 'm vanmiddag al haast verhuisd - maar die Heuer was een beetje lui in zijn pushers, dus inruilen hoefde niet. Maar - het afstand doen ging eigenlijk wel makkelijk, dus misschien komt er binnenkort een pb, of een blau topicje. Stay tuned :smirk:

Oke , Thx :+1:

1 like

Voor de liefhebbers nog even het motortje van die Helvetia, normaal niet zo mijn ding maar deze is vanwege de dubbele ‘klapdeur’ redelijk toegankelijk…

en best aardig om te zien ook vind ik

10 likes

Vind hem super :+1:

1 like

Leuk! Dan zullen we het vast wel een keertje eens worden denk ik :wink:

Grijs Belgisch weertje Verdal Tour de de France aan pols

12 likes

Seiko 6139-6031 uit 1970.

15 likes

20 likes

Heerlijk N0 1970 Bulova valjoux 7733 reverse panda chronootje :v:

14 likes

Speed-timer uit 1972

14 likes

11 likes

afbeelding

14 likes

De NA natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Omega bumper 30.10 RA PC

12 likes

Prachtig ding zeg!!

1 like

Net de NA opgehaald :yum: De huidige Oris divers 65 is mooi, maar deze oude versie sprak me nog meer aan! Beetje geluk dat een eerdere ‘koper’ niet kwam opdagen dus toen hij opnieuw te koop stond maar meteen toegeslagen :grinning:

15 likes