Dit stond in de advertentie dus ik denk dat het de originele is maar weet ik ook niet zeker, een paar uur in de zon gelegd en begon te lopen en gelijk goed ook, dus ik laat hem nog maar een paar dagen in de vensterbank liggen,
i have for sale Vintage Menās Citizen Crystron 4-861060 Y Solar Cell Watch , in good condition,glass watch face has cosmetic scratches , body and back has scratches ,no bracelet currently non workin could need battery replaced after so many years ? questions message me
grappiggg Harpoen - toevallig net dezelfde gekocht op de Rikketik. Heerlijk druk klokje wat me enorm doet denken aan het Seiko apparaat wat een collega ooit kocht toen die aangenomen was op de pilotenopleiding!
Moet wel nog even de chrono aan het werk zien te krijgen, misschien een te slap batterijtje of zo hoop ik
Druk, maar toch goed afleesbaar (alleen de datum niet, die is wel erg pietepeuterig klein).
Mooie dieptewerking door het bolle glas. Ik heb 'm vandaag weer op zijn originele stalen band gezet
Naaaa vergeleken bij mijn andere Flightmaster vind ik de leesbaarheid wel achterblijven. Maar ja ik zou als halve mol ook nooit voor piloot in aanmerking komen Maar zolang als al die wijzertjes toch niet bewegen is het best uit te houden. De jouwe met witte subdials vind ik overigens wel wat overzichtelijker!