🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Blijf jaloers… :kissing_heart:

1 like

Lauréat duiker :wink:

16 likes

Een van de vele onbekende uit de oude doos vandaag, met een goeie moteur :fox_face:

9 likes

Hij doet het weer! Ik heb hem “gerepareerd” en loopt ook nog eens aardig op tijd.

14 likes

Gaaf horloge! :slight_smile:

1 like

Effe een leuk kleurtje aan de pols! :blush:

16 likes

Dank je Nils. Vroege quartz en dan zo’n mooie geïntegreerde band die nu eens niet met een ingefreesd of uitstulpend schakeldeel het hele kastdesign verklooit.
Toch al jaren voor mij zo’n moeilijk geval van te mooi om te dragen - dus al wel eens op MP gestaan ook…

1 like

Ja mooi man, dat zijn voor mij de echte doorduikers :slight_smile:

11 likes

Dat meen je niet! :neutral_face: …Zulke in z’on mooie staat zou ik juist niet zo maar wegdoen…

Heb je helemaal gelijk in @Slin - ik heb hem ook niet voor niets al zo’n vijftien jaar in bezit.
MAAR TOCH!!! Hoe ouder ik wordt hoe meer ik er nog van probeer te genieten - en dan wel aan de pols en niet in mijn doosje…En dat zou weer schade en dus waarde verlies betekenen - bekend dilemma!!!

2 likes

Ja is natuurlijk eeuwig zonde als er iets mee gebeurt maar bij mij draag ik juist mijn meest mooie want daar geniet ik ook het meest van maar snappen doe ik het wel…wel eens gehad dat ik een nieuwe had en dan ‘klonk’ ergens tegen aan en dan een dikke kras ofzo, ja dan heb je een heel groot baalmoment :neutral_face: …maar effe afkloppen dat ik dat nog niet veel heb gehad :blush:

3 likes

Leuk man,precies dezelfde :+1: :wink:

1 like

Da’s zeker, voor de rest eigenlijk nooit ergens gespot! NA voor jou of had je hem ook al langer?

Heb hem vorige week op de rikketik gekocht.Vind het een erg fijn klokje :yum:

1 like

Ik ben het helemaal met je eens.
Die citizen is eerder te mooi om niet te dragen.
Schitterend horloge.

1 like

Thanks! :slight_smile: …Lang naar gezocht( in mijn kleurtjes periode :grin:) een rooie sunburst was wel het moeilijkste, een MP vondst in hele mooie conditie zowel kast als originele CTZ band en het glaasje wel bekrast. Toen ik hem kreeg liep hij niet goed :sweat: …gelukkig in contact gekomen met een goede horlogemaker op het forum(Inca) en die heeft een nieuw glaasje geplaatst en een beurt gegeven zodat ik er nu nog jaren van kan genieten :blush:

Nog eenmaal de Timor, voordat deze morgen naar een nieuw thuis gestuurd wordt, gelukkig wel binnen het forum. En dan morgen ook bij @septentrio meteen ook een NA ophalen :grin:. Andy, misschien moet je stempelkaarten invoeren voor klanten die maar blijven terugkeren :joy:.

16 likes

Deze is dan wel geen Seawolf, maar toch een leuk design. Gaat voor de namiddag, eerst even sleutelen aan de auto zonder iets op links…

16 likes

Ontwerp ligt as we speak bij de drukker! :slight_smile:

1 like

Gisteren en vandaag deze filosoof uit '78

13 likes