Met welk doel gaan ze weg? Zit een hoop moois tussen dat ik niet weg zou doen. Mocht je die 5126 weg willen doen stuur dan maar een pm
Cashflow rollend houden voor de volgende vintage die ik graag wil gaan proberen, stukje in huis investeren ook (en een goeie kluis!),… niet echt een concreet horlogedoel voor ogen maar mocht de juiste Speedmaster passeren dan wil ik daar ook klaar voor zijn. Er komt veel, maar dan moet er ook veel gaan, moet ‘t in balans houden. Erg leuk alles eens proberen, veel indrukken opdoen, en af en toe verrast worden door een onverwachte ‘klik’. Heerlijke hobby hebben we
Momenteel krijg ik dat Bulova chronootje niet van de pols, erg fijne klik mee en dat zag ik niet op die manier aankomen.
Dank u,nee is helaas geen schroefkroon,hij word aangedreven door een FHF 96
Zojuist het Alpina watches Brand Museum online ontdekt - daar zit heel mooi materiaal tussen zeg! Leerzaam en ook nog eens een tijdgenoot van deze gespot.
Blijf dit een gaaf horloge vinden!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst…
Maar goed dat die niet in het blauwe gedeelte is gekomen.
Prachtige collectie heeft @septentrio ook!
Vandaag weer een andere rikketik aanwinst om. Ik kocht 3 new old stock Venus horloges en daarvan is dit er eentje.
Nog maar een dagje van genieten, Binnenkort helaas op het blauwe gedeelte; heb dringend fondsen nodig voor de restauratie van de Tissot cal. 33.3’s
Gaaf die blauwe accenten!!
Gaaf die blauwe accenten!!! (nr 2 vandaag)
Oh wauw. Dat is een hele mooie seiko 5.