🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Heel mooi de chrono!

1 like

Bedankt! :blush:

Hey dat bandje wat er op zit is dat nu zo’n nep tropic?? @koekoek

7 likes

of een echte…

1 like

Ja dat weet ik dus niet…volgens mij moet er ergens tropic staan toch? :thinking:

bij mijn weten wel ja. En het materiaal moet super comfortabel en soepel zijn dacht ik.

1 like

Het staat er niet op maar is wel heel soepel en comfortabel i.i.g :slight_smile:

Hij heeft wel het basketweave patroon maar niet de gaatjes zo te zien.

1 like

Vandaag een grote brok Russisch staal om de pols.

9 likes

Ah ja…hij zit en draagt lekker i.i.g…waarschijnlijk ga ik toch weer met bandjes klooien ook :grin:

1 like

Beste heren, hier ff een vraagje tussen al jullie prachtige horloges en die brok staal hierboven. Heeft er iemand van jullie ervaring met een Omega 125. Reden waarom ik dit vraag is simpel, heb momenteel enkel moderne horloges en zou eens graag iets vintage kopen. Mijn oog is dan ook gevallen op een Omega 125. Precieze vraag, heb er enkele op Chrono zien staan maar die prijzen variëren zeer sterk en ook, het is een brok staal (190 gram), is het een horloge dat effectief draagbaar is. Heb een remake van de Omega Speedmaster Mark II en in mijn ogen draagt dat zeer goed.

1 like

@septentrio heeft er een gehad. Maar ik zou zelf een topic aanmaken als je een vraag hebt :wink:

dikken brok :ok_hand:

Voor mij was die brok staal een té grote brok… mijn hart wel verloren aan de iets beter hapklare mkII, ééntje waarvan ik met zekerheid kan zeggen dat ze blijft :slight_smile:

1 like

Zo die zijn mooi :grin::scream::+1:

1 like

Als ik de fondsen er voor gehad had je hem mijn kant op mogen sturen maar helaas :sweat_smile: Heel uniek model!

1 like

Bedankt!! :upside_down_face::blush:

1 like

Wel zien dat je pols ervoor hebt Daniel, écht een kloek ding :smiley:

1 like

De NA

10 likes

Weer een vintage Hamilton.

9 likes

Prachtig die Hamilton Electrics!

1 like