🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Helemaal mee eens. Ben vooral gevoelig voor de asymetrische horlogekasten.

1 like

Die chrono ziet er toch nog wel erg goed uit.
De groeten van zijn broertje :grinning:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/f5289c1c-6424-42d2-a407-544644d7bf84_zps36583c58.jpg.html]

[/URL]

11 likes

Bedankt! Ja zeker ziet hij er goed uit…heb lopen speuren met een loepje en dan zie ik een paar kleine dingetjes alleen op de bezel eigenlijk…echt weer geluk mee gehad om in zo’n mooie staat te vinden en hij loopt prima op tijd en de flyback werkt ook perfect…heel blij mee! :blush:

Ik had al gezien dat jij de zwarte had…ook heel gaaf :blush: …er zijn er niet veel op HF, volgens mij heeft @domega ook een zwarte.

1 like

Deze vandaag :smiley:.

27 likes

Gefeliciteerd met deze twee Nils - je gaat als een speedy!

1 like

Druk dagje vandaag met o.a. beurs Haute Photographie, Qade art fair, Rotterdams Photo Festival & openingsparty Museum Boymans…


En alles binnen de tijd gered met deze oude Tempic Airliner erbij!

9 likes

Jip…bedankt! :upside_down_face::joy:

1 like

Allemaal in 1 dag bezocht? Strak schema. Chapeau!:slight_smile:

1 like

Al een tijdje niets meer gepost hier, maar vandaag deze:

20 likes

13 likes

Fijn weekend!

16 likes

Deze draag ik maar gaat later vandaag wel op het blauwe gedeelte komen (als het wat lichter is en ik fatsoenlijke foto’s kan maken).

16 likes

Dammm, die heeft de verkoper achtergehouden. Nu maar eens zien of ik de set compleet krijg.

1 like

We blijven nostalgische dragen deze week :pensive:

16 likes

Jaren 50 Zentra met heerlijke Felsa 1560 “Bidynator” sloomtikker. Met Radium en flink wat “patina”

(Moet nog een mooiere 21mm band op)

10 likes

11 likes

Nieuwe aanwinst vandaag. Elke keer kom je weer een andere kleur van dit model tegen.

11 likes

plaatje van de felsa ?:ok_hand:

Eerste Japanse vintage van de collectie (met dank aan @WVE voor het nieuwe glaasje).

15 likes

Heel mooi! :slight_smile:

1 like