Loderoelofs

Horloge van @Loderoelofs overgenomen. Vlotte communicatie en perfecte afhandeling.
Tot de volgende Lode

1 like

Dankjewel.
Eensgelijk, zeer aangenaam contact.

Vintage Seiko bandje van Lode over mogen kopen. Aardige kerel, strakke en snelle communicatie en op basis van mijn ervaring, een eerlijke kerel die wel degelijk te vertrouwen is.

Bedankt en fijne feestdagen!

1 like

Dankjewel Nash,

Hopelijk is hij binnen voor kerst en kan hij zo de boom onder.
Veel succes met de zoektocht voor de correcte endlugs.

Fijne feestdagen.

1 like

Vandaag heb ik Lode mogen ontvangen samen met zijn vader. Ontzettend vriendelijke mensen, gezellige babbel bij het kopje koffie dat we dronken.
Geniet van de tijd samen met je vader, en van je nieuwe aanwinst natuurlijk!

1 like

Prettige communicatie; fijne deal. Aanrader.

1 like

Uit zijn (inmiddels uitverkochte) topic een leuke vintage mogen overnemen van @Loderoelofs , alles bij elkaar een gezellige topervaring- dank Lode en graag tot de volgende!! Lang leve Steppegras!

1 like

Het was “reuze” gezellig.
Bedankt voor het langskomen en de leuke babbel.
Blij dat de steppegras je bevallen is.
Op en top Belgische kost.

Veel plezier met de jumphour.

1 like

Super deal gemaakt met Lode, ook een mooie vintage uit zijn topic gekocht, snel thuis mogen ontvangen. Extra bandje er bij gekregen topservice :+1:

1 like

Hier ook een top service van Lode.
2 grappige vintage horloges overgenomen met daarbij gratis een extra bandje en een leuk presentje in de vorm van een zelfgemaakte sleutelhanger.

Dank @Loderoelofs :+1:

1 like

Kan de drie voorgaande reviews alleen maar beamen, Lode is als verkoper uit origineel liefhebbershout gesneden :+1:

Een week geleden was ik opzoek naar en specifiek flightmaster model van Seiko. Lode liet weten dat hij het model nog had liggen en mij deze wou opsturen. Zo gezegd, zo gedaan. Erg prettige ervaring en communicatie, dit soort interacties zijn voor mij echt een van de charmes van het forum!

1 like