Well deserved, wat een held!!
Goede en heel aardige kerel. Hij heeft een No time to die seamaster. Gewoon om in de racewagen ![]()
Daar heeft hij wel een praktische invulling aan gegeven.
Mooi verhaal, heldhaftige redding.
Ha inderdaad. Scherp ![]()
Ik had het verhaal van het ongeluk wel gehoord/gezien en van de redding.
Indrukwekkende beelden.
En wel heel erg mooi en leuk als je zo bedankt word.
Geniet er van​:+1:
het is verdient
Mooi gebaar! Ik ben benieuwd of het achterdeksel gegraveerd is. Dan is het helemaal fantastisch.
Top!!
Het blijft een cool verhaal, maar om dit niet off topic te laten zijn hebben we eigenlijk meer foto’s van de Rolex in kwestie nodig.
Ik vind het mooi om te zien dat de goede man niet door reed, de competitie de competitie liet, en gewoon het juiste deed. Dat strekt 'm tot veel, veel meer eer dan het mogelijk winnen van een race. Een ware sportman.
We hebben veel, veel te weinig van dit soort “goed nieuws” in de kranten, tegenwoordig.
Zeker ![]()
Is in Dubai gedaan bij de airport ![]()
Ik ben wel blij dat we eindelijk de cheat code hebben gevonden om snel aan een Rolex te komen. Zou iets soortgelijks met een bakfiets en een fatbike afdoende zijn voor een OP41?
Daar dacht ik ook direct aan, geeft de Rolex dealer in dergelijke gevallen versneld een horloge vrij en dient die dan gegraveerd te worden om de verkoop te faciliteren en doorverkoop te counteren.
Ik zou andere prioriteiten stellen dan een
![]()
Die fatbiker gaat er direct met je OP41 vandoor…
Plot twist.
Pjotr rijdt op de fatbike