Ik moet binnenkort wat uurtjes doorbrengen op london gatwick, wie heeft er tips over wat er qua horloges te aanschouwen is ?
Ik moet mijn tijd immers nuttig besteden en met de obligate Fish & Chips ben ik wel klaar in een half uurtje.
Ik moet binnenkort wat uurtjes doorbrengen op london gatwick, wie heeft er tips over wat er qua horloges te aanschouwen is ?
Ik moet mijn tijd immers nuttig besteden en met de obligate Fish & Chips ben ik wel klaar in een half uurtje.
Heb er 3 weken geleden nog 4,5 uur moeten wachten en die tijd was zo om.
Om te eten is er wel meer dan Fish & Chips te krijgen
Hier het shop overzicht, waarbij opgemerkt dat er 2 terminals zijn en niet alles op beide aanwezig is.
Qua prijzen moet je een beetje geluk hebben met de wisselkoers en de aanbiedingen. Niet alles is daarom voordelig
Have fun!
Ik heb alle menu kaarten van ieder restaurant op gatwick al bekeken , fish & chips is echt een must.
Dat staat op mijn wat wil ik nog een keer eten lijst, en helaas ben ik maar een paar uur in London waarvan dus een deel op het vliegveld doorgebracht dient te worden.
Overigens ben ik niet van plan een horloge aan te schaffen, meer het oud Hollands kijken kijken niet kopen.
Nou we toch bezig zijn. Mag ik dit topic delen met je?
Ik ben volgende week in Londen een paar dagen en land op Stansted. Jaja, Ryanair…
Dus als iemand nog leuke tips heeft op horloge gebied. En ja, ik had al gezocht op het forum en een topic met tips over Londen gevonden.
Dan zul je wel merken dat die Engelse klokken veelal achterlopen, al snel een uur of zo
Geen probleem, maken we er een London united topic van
Ga je voor fun of werk ? Zelf woon ik in Eindhoven dus Ryanair was me liever geweest maar de locatie waar ik voor een meeting moet zijn is in de buurt van gatwick dus blijft me weinig anders over dan via Amsterdam te vliegen
Ik ga met mijn zoon samen een paar dagen chillen in Londen. Hij is 18 dus we mogen nu officieel de kroegen in. En dat ik etalageruiten bij horloge winkels zit te bekwijlen is hij wel gewend van mij…