Long time no see! En een kleine introductie

Na een afwezigheid van ruim 4 maanden zo niet veel langer, kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan…

Mijn afwezigheid heeft een prachtige oorzaak, ik ben vader geworden van een dochter! Zij is inmiddels 4 maanden en nu al een geweldige meid.
Kleine bijzaak is de verkoop van onze woning en het niet tijdig opleveren van nieuwbouw. Waardoor we genoodzaakt zijn tijdelijk bij mijn ouders te zitten… Verre van ideaal maar geweldig dat het kan!

In deze situatie zijn de hobby’s een beetje verstoft, zelfs zo ver dat ik op het punt stond alles te verkopen. Wel lekker zo’n tijdelijke kritische blik op alles materialistisch, laat je alles wel in perspectief plaatsen. Maar zoals gezegd kruipt het bloed toch!

Gisteren de draad weer opgepakt met de Stowa van @JTrapman en @Mimoza daarvoor. Wat een geweldige klok met een fantastische uitstraling en degelijkheid. Draagt ook fantastisch op leer. Weer helemaal in m’n nopjes!

En de Falken heb ik in moeten leveren

20 likes

proficiat !

en welkom terug

grt. Gerard

1 like

Proficiat met je nieuwe Stowa, maar nog veel meer met je dochter en straks nieuwe woning!

1 like

Van harte gefeliciteerd Michel, en leuk je hier weer terug te zien!

1 like

Goed je weer terug te zien, Michel, een mooiere reden voor je afwezigheid kan ik me niet voorstellen!. Zeker met deze klok!

1 like

Welkom terug, en proficiat met je mooiste aanwinst! En ook met de stowa natuurlijk…

1 like

Proficiat, en welkom terug! Da’s een kekke birth watch voor je dochter, die Stowa!

1 like

Mijn beste,

Proficiat.:family_man_woman_boy:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Van harte x 2! :+1:

1 like

Van harte Gefeliciteerd :thumbsup:

Pieter.

1 like

Van harte Gefeliciteerd en welkom terug

Gr Pieter

1 like

Congratz met beiden :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd :+1:

1 like

Leuk om je weer terug te zien, en de Stowa is je gegund!

1 like

Welkom terug en gefeliciteerd met je verkregen vaderschap. Misschien moet je dochter eerst maar eens hier mee beginnen, voordat zij straks je horloges als speelgoed gaat gebruiken :smiley:

3 likes

Mooie Stowa man!:slight_smile:️:+1:t2:

( Ik heb er ook nog naar zitten loeren , maar hij was rap weg! )
Veel plezier ervan.

1 like

Van harte met beide :grinning:

1 like

Ook hier een dubbele felicitatie en een welkom terug. :+1:

1 like

Gefeliciteerd en welkom terug!
Kindjes zijn toch de allerleukste hobby. Alleen het bedrag dat je moet neertellen voor de crèche… Twee Rolexen per jaar!

1 like

Gefeliciteerd met je dochter en leuke Stowa.

1 like