longboardfreak2

Van Seppe een fraai NOS Rolex lepeltje overgenomen - prima communicatie, snel geleverd, helemaal prima! :+1:

3 likes

Leuk horloge gekocht van Seppe; prettige en snelle communicatie gecombineerd met een solide verzending. Aanrader!

2 likes

Van Seppe heb ik een leuke Remova Ancre gekocht. Zelf gaan ophalen, leuk horloge. Zeer vlotte communicatie, aanrader!

1 like

Van Seppe @longboardfreak2 een Rolex lepel gekocht, helaas niets ontvangen na ruim 3 weken, was wel verstuurd volgens Seppe maar ik heb het niet ontvangen. Erg vervelend maar zou kunnen gebeuren echter na verschillende keren contact gehad met Seppe wil hij op geen manier iets tegemoed komen :roll_eyes: erg jammer en daardoor teleurgesteld in hem :thinking:

Even vergeten bij te zetten dat ik na het ontvangen van de betaling Ralph direct op de hoogte heb gebracht van de verzending. (Foto doorgestuurd). Nadat het lang begon te duren heb ik de moeite gedaan om contact op te nemen met het postkantoor zelf en telefonisch proberen te contacteren. Ik heb voorgesteld om een klacht in te dienen bij de post of een soort ombudsdienst. Hier heb ik van Ralph geen reactie meer gehad. Ik weet niet wat ik als verkoper nog meer had moeten en kunnen doen. De nodige stappen zijn dis zeker uitgevoerd. Verder nog even toevoegen dat het ging om een gewone zending, niet aangetekend (keuze klant) dus dat er verder ook geen overzicht is van track en trace.

Ik begrijp voor de volle 100 procent dat dit een heel vervelende situatie is (voor beide partijen). Maar ik kan er niet meer aan doen. Beetje jammer om dan te moeten lezen dat ik ā€œop geen manier iets tegemoet wil komenā€ na al deze moeite. De teleurstelling is (helaas) wederzijds.

Fijne dag allemaal!

Ik stel ook niet dat jij niet hebt gedaan en dat ik er ook vanuit ga dat het inderdaad verzonden is, echter heb ik alleen het risico en verlies gehad. We hadden ook samen kunnen kijken hoe we het hadden kunnen schikken echter heb jij hier geen enkele toenadering in gedaan nadat ik dit ook meermaals heb gevraagd. We hadden het ā€œverliesā€ ook kunnen delen, dit vind ik gewoon jammer.

Het is gewoon jammer dat de schuld nu zo goed als helemaal in mijn schoenen wordt geschoven terwijl de schuld volledig bij de post ligt. Had ik dan moeten voorstellen om een volledige terugstorting te doen? Ik heb voorgesteld om bij de post een klacht in te dienen voor de lange zendtijd maar heb hier niks meer van vernomen van jou. Nogmaals, ik begrijp de frustratie hoor, maar het is nu wel echt een heel jammere situatie. Zeker omdat ik alles heb gedaan wat ik kon doen. Via de post versturen blijft altijd wel een risico (zeker niet aangetekend). Ondanks dat dit eigenlijk niet zou mogen zijn, want we betalen wel de verzendkosten etc. is het in de praktijk dus wel zo.
Een wijze les voor ons beide lijkt het me.

Alsnog wens ik je een fijne dag.

Beste Seppe ik leg Helemaal !! niet de schuld bij jouw !!! even goed lezen :thinking: ook heb ik Nooit !! gevraagd om het gehele bedrag terug te betalen, maar het gezamenlijk te schikken. Maar ik begrijp het goed hoor :roll_eyes: Ik ā€œpak mijn verliesā€ wel en heb er weer van geleerd, afsluiten en doorgaan !

Prachtige Pontiac overgenomen van Seppe.

Prima afhandeling en communicatie! Omdat Seppe voor een dichte deur kwam bij de verzender heeft hij hem een dag later als (dure!!) ā€˜priorā€™ zending voor zijn rekening verstuurd.

Het horloge en accessoires waren perfect beschreven en ik ben er zeer content mee. :ok_hand:

Seppe bedankt en wie weet tot een volgende keer!

1 like

Deze week een Mooie Pontiac gekocht van Seppe overgekocht, zeer vlotte verkoop en het was prettig samenwerken.

1 like

Mooie oude Pontiac gekocht van Seppe, @longboardfreak2. Dat ging lekker soepel en snel. Bedankt Seppe!

1 like