Longines 70’s sportmodellen

Op de baai een mooie vintage sales brochure op de kop getikt van Longines uit begin jaren 70.

Nu dacht ik inmiddels alle modellen in de loop der jaren wel langs te hebben zien komen, maar werd positief verrast door een aantal voor mij nieuwe referenties. Hierbij een kort overzicht van de modellen ter leering ende vermaeck :grinning:.

18 likes

Prachtig, bedankt voor het delen!

1 like

Zitten inderdaad mooie modellen tussen! Bedankt :+1:

1 like

Prachtig :ok_hand: …bedankt voor het delen :+1::smiley:

1 like

Schitterend. Daar zitten wel een paar erg mooie tussen die zo op het lijstje kunnen. Erg mooi. :+1:

1 like

Ref 8226 heeft blijkbaar een Singer wijzerplaat net zoals de Rolex Daytona Paul Newman, cool!

1 like

Dank voor het delen van dit stukje naslagwerk, altijd handig. :+1:

De modellen loop ik verder niet zo warm voor, veel te seventies voor mij :face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:

1 like

Ze zijn mooi, ook in real life. Die 8228 heb ik nog niet zo lang geleden aan de pols gehad. Hij was iets te duur voor me. Ik had deze graag meegenomen.

IMGP2607-610x250

1 like

Mijn beste,

Altijd leuk om die oude brochures nog eens te bekijken!!
Dank voor het delen!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk om te zien die 70’s style. Zit mooi spul tussen. Bedankt voor het delen :ok_hand:

1 like