Longines CISM

Ik heb dit horloge gekocht, maar ik weet er vrij weinig vanaf(ik gok op jaren 70’).
http://www.cismmilsport.org/ deze site geeft iets meer informatie over het logo.

Werd dit horloge uitgedeeld aan de deelnemers? En wat voor een uurwerk zit erin?

Er doen altijd veel militairen/athleten mee aan allerlei sporten. Als ze allemaal een Longines kregen, snap ik waarom er bezuinigd moest worden op defensie :wink:
Even zonder gekheid…misschien de winnaars of de podiumplekken?
Voor het uurwerk zal je even het deksel eraf moeten schroeven en macro foto’s maken van het uurwerk.

Grtz Melvin

Haha, dat lijkt mij inderdaad ook niet. Dan zouden er meer ervan te vinden zijn op het internet.

Eventueel alleen voor de organisatoren bestemd.

Ik ga maar eens spullen kopen om het netjes te openen :wink:

Dat lijkt me inderdaad nog logischer dan de winnaars. Ik adviseer zo’n sticky ball. Kan je wel op ebay vinden voor een paar euro. Je hebt wel een voetbal pomp nodig met zo’n naald.

En besteld voor $1,40, thanks :wink:

Mooi horloge! Kwaliteits band ook, massief stalen schakels. Zie je ook op andere “premium” merkhorloges.

Prachtig horloge en ook nog mooi helemaal origineel zo te zien. Natuurlijk wel met de nodig ruimte op de schakels, maar dat kan ook niet anders (tenzij niet gedragen)

waanzinnig gaaf horloge. vette band ook, doet me denken aan de zenith van MickMo

Mooi horloge hopen dat je hem snel hebt en inderdaad bekend model band. Mijn Consul Cyrano heeft een soort gelijk model als die van MickMo92.

Mijn Consul;

Laatste foto laat een beetje zien wat maximale speling is op een vrijwel ongedragen band.

super!

Bedankt allemaal! Rubberen bal is trouwens aangekomen voor iets meer dan een euro inclusief verzending, ik krijg veel horloges ermee open behalve de longines :wink:

Die Zenith spreekt er echt bovenuit, wauw!