Longines Conquest 39mm .... white or black dial?

Mijn honger naar een NA speelt weer op…

Ondanks dat er eentje onderweg van mijn eerste kickstarter avontuur…Wolbrook Mecaquartz met blauwe bezel, goedkoop horloge en gedaan om gewoon een keer te proberen en ach…specs voor die prijs (€149) was niet verkeerd…:

image

Speelt er al een tijdje iets anders door mijn hoofd…het moet iets zijn met een witte dail, max 40mm en moet ermee kunnen zwemmen. Zodoende kwam ik op de Longines Conquest met witte dail.

Echter slaat de twijfel weer toe bij foto’s op het www…de met de zwarte dail is toch ook wel weer tof…raak ik niet te snel uitgekeken op een witte dail?

Wat zou jullie keuze zijn? Conquest met zwarte of witte dail?

3 likes

Wit! Lekker fris! :slight_smile:

Zwart! Vind dit met witte plaat lijken op een dames horloge…maar dat ligt misschien meer aan mij

1 like

Wit!
Mooi met de zilverkleurige accenten.

Ik zat destijds met het dilemma welke SARB te kopen; zwart of wit?

Eerste de witte gekocht, toen de zwarte :slight_smile:.

Gast

9 likes
  • Zwart
  • Wit

0 stemmers

Altijd handig zo een poll. Ik stem voor zwart. Beide zijn mooi, maar voor dit wat stoerder model zou ik voor zwart gaan. Draagt voor mezelf ook wat makkelijker af kwa kleding.

Ik vind de witte frisser ogen (en ik heb een zwak voor horloges met een witte dail :wink:)

Dit gaat je niet helpen want smaak is zoooooo persoonlijk… ZWART want de witte is imho een beetje flets.

1 like

Denk niet zwart, denk niet wit…

Ik ben nu zo ver gekomen in het leven (haha) en het horloge-idioom
dat ik altijd kies voor het best afleesbare horloge.

Vooral ook s’avonds en s’nachts werkt wit op zwart het beste
voor mij, dat is althans mijn ervaring.

Dus ik zou voor de zwarte gaan.
Heeft waarschijnlijk ook een langere houdbaarheidsdatum :+1:

1 like

Zwarte daajul.

Zwart en een tube handcreme :fist::droplet:

2 likes

:grimacing::grimacing::grimacing:

Dat is exact waar ik dus ook beetje bang voor ben…wit nu in gedachten maar wrs te snel op uitgekeken…

1 like

die zwarte is mooier maar zwart heb je al. hebben ze geen andere kleuren? die witte vind ik best saai

Gaat net de bel…het kickstarter projectje…:

1 like

Jip, blauw bestaat ook.

1 like

Als je de witte dial zou willen kan je ook naar de VHP versie kijken, die ziet er wat mannelijker uit.

Zeker, alleen mijn sweet spot qua afmeting zot op 39mm, max 40mm. De VHP is volgens mij 41mm?