De Yema roep is hard en luid, dus er mag deze plaats maken voor een toekomstige Yema
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Longines Conquest, ref 9000-8
Diameter: ca 35mm excl kroon
Leeftijd: 1959 → “It was invoiced on 20.11.1959 to the company Bessire, which was at that time our agent for Belgium” aldus Longines
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: authentiek bijhorende doos, dat op zichzelf is al een rariteit!
Afgehaald in regio: Kempen
Conditie (krassen, werking etc): in nette vintage staat. Kast is scherp en in nette staat, lichte draagsporen. In goede mechanische conditie. De kroon is in de loop der jaren ooit vervangen geweest. de gesp is origineel Longines maar daterend uit de jaren 60 (heb ik erop gezet)
Soort uurwerk en kaliber: cal Longines 19AS, automaat. Het laatste onderhoud dateert uit 12/2022
Vraagprijs: 1395,00 - Gaarne niet onderbieden, de prijs is scherp voor eentje in deze conditie met authentiek bijhorende doos
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Een tegelijk sportieve maar ook elegante Longines Conquest in super mooie staat. 18K medaillon in de caseback aanwezig! Kastlug en caseback beiden gemerkt met “1070” dus samen horend. Plaat super mooi en strak. Wijzers ook strak en recht. Kast eveneens strak, lichte ouderdoms- en draagsporen. Glas netjes. De kroon is vervangen in de loop der jaren.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.