Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:
Diameter: 35 mm
Leeftijd: Jaren ’50
In mijn bezit sinds: Augustus 2024
Originele doos / accessoires:
De kroon werd vervangen door een originele Longines-kroon die tevens ook correct is voor dit model.
De oorspronkelijke kroon (die niet meer te herstellen viel) wordt meegeleverd.
Conditie:
Het horloge is mechanisch volledig in orde en werd recent gereviseerd (maart 2025) door een horlogemaker in Antwerpen. De wijzerplaat heeft een prachtige, warme patina die het horloge echt iets extra geeft.
Ik heb het horloge zelf aangekocht als projectstuk van de eerste eigenaar. Helaas heb ik te veel andere horloges en draag ik hem te weinig. Het draagt zichtbare gebruikssporen, maar dat is niet abnormaal voor een horloge van 70 jaar oud. Het horloge is goldcapped en zeer kwaliteitsvol gemaakt. Het bandje krijgt u er bij.
Uurwerk: Longines kaliber 19AS (mechanisch)
Prijs: €650
Ruilwaarde rond hetzelfde bedrag – ik sta open voor interessante ruilvoorstellen.
Afhalen / Verzending:
Afhalen in regio Antwerpen of de komende rikketik of verzending mogelijk (€15).
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.