Te koop aangeboden deze Longines Conquest Very High Precision (V.H.P.) quartz horloge. Het horloge wordt geleverd op een originele zwarte rubberen band, met Longines vouwsluiting.
De wijzerplaat is wit, met een betoverend patroon van cirkels.
Op 29-7-2025 heb ik de factuur gekregen voor een (eerste) batterij wissel.
Het horloge heeft een perpetual date, maar die is niet juist ingesteld bij de batterij wissel. Dat heeft tot gevolg dat de datum nu niet goed staat. Met de instruction manual is het vast te herstellen maar daar heb ik nog geen tijd voor genomen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Longines Conquest V.H.P.
L37264769
Diameter: 43
Leeftijd: 3-7-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2020 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: factuur ter inzage beschikbaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, garantiepas, instructieboekje, quickstart
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in Rotterdam (tenzij wij anders overeenkomen)
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, want daar had ik hem voor. Verder, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Very High Precision quartz
Vraagprijs: € 550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.