Longines conquest vhp gmt flash setting

Ik zag een interressant artikel op horloge.info dat ik hier met jullie wil delen.

10 likes

Best wel cool horloge en vooral blauw op rubber bevalt me!

1 like

Leuk. Mooi horloge ook. Weet iemand de prijs?

Kon nog nergens een prijs vinden

Dat gaat weer enorm lang duren voordat het bekend wordt. Van de vorige vhp werd direct de richtprijs opgegeven, nu heb ik nog niets gezien. Vanaf laatste basel tot uitlevering van de vhp vorig jaar zat zo’n 10 maanden.

Ik hoop dat de rubber banden wat betaalbaar zijn, wil er graag een voor mijn 2017 vhp.

1 like

De V.H.P. in het blauw is toch al :heart_eyes:

grappig die flash setting! ben wel benieuwd of dat een beetje lekker werkt :slight_smile:

Inderdaad, maar ik kan de gmt niet vinden. Hier de niet GMT.

https://www.juweliervanwillegen.nl/horloges/longines/sport/longines-conquest-v-h-p-blue-41mm

Ben ik ook benieuwd naar.
De techniek gaat steeds verder

1 like

Erg mooi horloge, wel jammer dat deze VHP’s tot 5atm waterdicht zijn. Zwemmen of bloedstelling aan water ermee is dus niet verstandig. Voor mij reden om geen VHP aan te schaffen uiteindelijk.

Leuk horloge maar ehhhh… kan iemand mij het voordeel uitleggen van lichtsignalen tov bijv. Bluetooth voor synchronisatie… :thinking:

dan kun je ook je zaklamp gebruiken als je je telefoon niet bij je hebt…

:rofl: maar mijn Zaklamp loopt niet altijd even precies op tijd … das dan weer jammer :roll_eyes:

1 like

Ben ook wel benieuwd hoe die techniek werkt

Bluetooth is te hacken. Heb hem standaard uitstaan op mijn telefoon.

Ik vermoed een soort morse code … ontvangen door een lichtgevoelige diode.

:grin: ik ook en mn WiFi staat normaal ook uit, maar meer vanwege batterij besparing en ik wil in winkels niet gevolgd worden … nergens goed voor :smirk:

Denk wel dat een horloge hacken voor hackers minder interessant is :rofl:

Vanaf oktober beginnend bij €1160

Ah oké, interessant.

He, dank voor de info. Ik had ca. 1100 ingeschat, zat er niet ver naast.