Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil met bijbetalen van mijn kant voor JlC Reverso in goudkleur (ruilwaarde: 550)
Het liep wat uit de hand, dus ik ben aan het opruimen . Dan is er weer plek en euri voor die goudkleurige Reverso waar ik naar op zoek ben.
Merk en model: Longines Diver Automatic 2371
Diameter: 35 ex kroon, 39 incl kroon
Leeftijd: 1980
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): medio 2021
Factuur en/of certificaat: Certificaat van Longines
Originele doos en/of eventuele accessoires: horloge zit op fijne rubber Marlon Brando band. Extra is de Longines stalen band die er op zat toen ik ‘m kreeg.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Zwolle of verzenden kk
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat met hier en daar kleine krasjes. Wijzerplaat en glas perfect. Op de kroon is het chroom een beetje aangetast. De bevestigingsschakels op de stalen band zijn wat verbogen.
Soort uurwerk en kaliber: longines automaat, cal. 633.
Vraagprijs: 550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.