Door de Yema microbe die echt wel heel fel gebeten heeft, mag ook deze het nest verlaten ten voordele van een volgende Yema ![]()
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Longines dresswatch
Diameter: ca 35mm excl kroon
Leeftijd: 03/02/1955
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens in de loop van 2021
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio kempen (B). gezien de vele vragen mbt verzending: verzending is eventueel mogelijk in onderling overleg en voor rekening en risico koper. Afhalen heeft de voorkeur zodat je in real life het horloge kan bekijken, dat is nog steeds de beste wijze om een horloge te beoordelen
Conditie (krassen, werking etc): In nette staat met de normale ouderdoms- en draagsporen. Loopt als een treintje. Laatste onderhoud en revisie dateren van 06/2022.
Soort uurwerk en kaliber: longines 23 ZS, handopgewonden
Vraagprijs: 395,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Erg mooie Longines dresser in een net formaat en in nette staat. Hij loopt als een treintje en is een echte parel aan elke pols. nette vergulde kast met de normale ouderdoms- en draagsporen. glas netjes. Pracht van een textured wijzerplaat, kortom een beauty in al zijn facetten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.