Ik heb onlangs een Longines Flagship gekregen van een bekende, die het klokje ooit op een antiekmarkt uit een bakje gevist heeft. Ik weet dus niet of dit een echte is, en of het de moeite is om te laten opknappen. Kan iemand hier op basis van onderstaande foto’s iets over zeggen?
Indien het een echte is wil ik door een horlogemaker laten beoordelen of deze opgeknapt kan worden. Heeft iemand een tip voor een adresje in regio Utrecht?
Ik vind 'm erg leuk! Kan imo echt een beauty worden, indien vakkundig opgeknapt. Maar wat ik me afvraag, werden er in die tijd (sixties?) überhaubt heel veel fakes gemaakt, zoals nu?
Mooie Flagship en naar mijn mening zeer zeker een origineel. Het is wel een wat simpele versie van de Flagship want vaak zijn deze goud en automatic en wat fraaier aangekleed maar ik zou hem wel laten servicen. Als er gebreken aan zijn word het een te dure aangelegenheid.
Prachtig en zeker niet ‘te generiek voor de handel’ o.i.d. Mooi om zelf te dragen en ook interessant om te verkopen. Dergelijke flagships zitten qua prijs leuk in de lift.