Longines Grande Vitesse Chrono

Te koop ; Longines Grande Vitesse Chrono model L3635 (zeldzaam, vooral met zilverkleurige wijzerplaat)
Diameter: 42mm, maar draagt als een 40mm (bezel is trouwens 40mm doorsnede)
Leeftijd: november 2009 (volgens bijgevoegde aankoopfactuur, en garantiebewijs)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): een tiental jaren geleden schat ik
Factuur en/of certificaat: jawel, volledige set
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, doos, omdoos, boekjes, factuur, ingevuld garantiebewijs, onderdelen van de revisie, factuur van de revisie in 12/2020. Horloge wordt geleverd op de originele rubberen Longines band (in zeer goede staat) met vouwsluiting (voor polsen tot ongeveer 21cm)
Verzendkosten of afgehaald: allebei
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw na volledige revisie in 2020. Helaas heeft zowel de doos als de omdoos de tand des tijds niet goed doorstaan ;-(
Soort uurwerk en kaliber: L683.2 (door Longines gemodificeerde Valjoux 7750). Loopt op +1 sec/dag
Vraagprijs: 1199€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan

9 likes

1149€ voor dit prachtig horloge

1 like

1099€ voor deze prachtige Longines.

1 like

1049€
Toch niet duur voor een onlangs gereviseerde Longines Chrono?

1 like

Nogmaals proberen: 1025€

2 likes

Nog voor het einde van het jaar: 999€
Koopje, toch?

3 likes

Nog eens omhoog

Kan er niemand tevreden worden gemaakt met deze prachtige Longines?

975€ voor een recent geservicete Longines!!

975€ incl verzekerde verzending!

1 like

Prijs nogmaals omlaag: 950€!!

1 like

950€, en de aangetekende verzending doe ik er gratis bij.

nog eens omhoog!

Doe nu jezelf eens een plezier met deze prachtige Longines!

Nog eens omhoog

Nieuwe prijs: 925€

1 like

Ik heb eens nieuwe foto’s bij daglicht!

6 likes

900€!
Toch geen geld voor een geservicete Longines chrono?

1 like

Weetje: het L683 caliber heeft 2 jewels meer dan een Valjoux 7750 waarvan deze afgeleid is.

1 like

900€ incl verzekerde verzending.
Een goed bod kan ook

2 likes