Longines Heritage Diver 1967, dik dikker

Ik kan een -letterlijk- dikke klok wel waarderen. Ik vind deze Longines dan ook zeker aantrekkelijk. Ben alleen nog niet over de band uit. Zou zelf een ‘rustige’ cq. strakkere band willen denk ik. Draagt niet altijd even comfortabel inderdaad, dus je moet goed de gelegenheid kiezen :sunglasses:

Maakt vevolgens het dragen van een 35 mm klokje weer vreemd. Nogal een overgang dan.

Wonderschoon. Die lust ik wel.

Zo nlijkt maar weer hoe belangrijk irl om de pols t te zien Is. Zo heb ik ook m’n twijfels gekregen over de pelagos. Wat een dikke klok vind ik dat op mijn pols.

Het origineel

Ik zie nu trouwens pas dattie (net als het origineel) subdials heeft van verschillende grootte. Afknapper voor mij.

2 likes

Mooi! Als ik zo één te koop vind ga ik zeker niet twijfelen.

Mooi horloge, vind de afwijkende subdials juist wel leuk staan.

Ik vind die verschillende subdails juist wel mooi, eens wat anders zeg maar.

De re-edition heeft er zelfs nog 1 extra, een wat minder opvallende op de 6 uur positie. Als ik nu kijk naar het origineel, had dat van mij niet gehoeven (en die datum al helemaal niet).

Grt. Marco

Ik vind het een mooie re issue!!!:+1:

Ik vind em wel mooi, maar hij moet natuurlijk ook leuk dragen!

Dan ga ik deze week snel kijken hou namelijk wel van dikke horloges

Man man man…

Verkopen hier is enkel voorbehouden aan leden met een bepaalde status, los van de vraag of topic starter na een jaar nog op dit klokkie zit te wachten. Je email adres publiceren op een open internet pagina getuigt ook niet van een helder moment…

Poeh, mooi! Wat moet zoiets kosten?

Schitterend!

Ik mis iets?

Oh er stond een verkoopadvertentie van een nieuw lid. (5min lid) en daar reageerde ik op. Dat is nu verwijderd zie ik.

2 likes

Ben niet zo van de Longines maar deze is echt heel mooi

Thnx for sharing