Longines Heritage Diver 1967

Net de Longines Heritage Diver 1967 bij de juwelier in de etalage zien liggen:

Toch wel een erg vette klok zeg :flushed:

Hoewel ik mezelf tegenwoordig als vintage liefhebber zie kriebelt het nu toch wel heel erg zeg. Vooral die big-eye chrono indeling is top.

Misschien morgen toch maar eens gaan passen :slight_smile:

Zo ziet hij er overigens op de officiele foto uit:

10 likes

Mooi horloge inderdaad. Niet de goedkoopste, maar dan krijg je ook wat.

Ziet er op de foto erg aantrekkelijk uit ben benieuwd naar je ervaring .

Gozer, verkoop gewoon één van die Heuers van je en koop de échte :wink:

2 likes

Echt nie, de Heuers blijven! :smile:

Maar het is ook wel leuk om eens met een mooi horloge om te kunnen gaan zwemmen e.d.

Deze is volgens mij vrij waterdicht.

Wie heeft er in godsnaam een horloge nodig bij het zwemmen?! :smile:

6 likes

300m volgens Longines.

Stond een tijdje terug een 3 maand oude op TZ; GBP1100,-. Vond het een mooie klok, maar al genoeg onderweg, dus niet verder naar gekeken. Zie nu pas de NL adviesprijs :confounded:

Hmmm, voor £1100 wil ik hem zeker.

Staat die nog te koop?

Best een leuk ding idd

Prachthorloge maar dat datumvenster verprutst het totaalplaatje wel een beetje :neutral_face:

2 likes

Ziet er zeker fraai uit.
Met 42mm en lange lugs alleen niet echt geschikt voor de kleine pols en datumvenster is toch wel een minpuntje.

1 like

Is weg, had m zelf ook wel willen hebben voor die 50% van nieuw :wink:

Op de derde foto vind ik hem best wel mooi.De tweede foto komt hij bij erg bling bling over maar dat zal wel aan de belichting liggen.Ben benieuwt naar je eigen ervaring en foto’s.

Gewoon doen! :grinning:

Heb 'm ook weleens zien liggen, maar ik vind die gepolijste delen een beetje too much eigenlijk. Verder is ie ook wat aan de grote kant toch? Maar los van bovenstaande, Longines heeft het begrip heritage wel goed begrepen, ze pakken het uitstekend aan imo.

5 likes

Die past mooi bij je verzameling en je polsomvang kan deze zeker hebben!

Ook al 'n paar keer naar staan kijken, bij de lokale AD. Vind 'm zeker goed gelukt!

Mooie wijzerplaat maar heb eens gelezen dat hij erg dik is en persoonlijk vind ik de band too shiny (maar leer daarentegen)