Goedeavond allen!
Ik ben benieuwd wat jullie van de hydro conquest! Wie heeft er 1 en wat zijn jullie ervaringen met dit horloge.
Fijne avond.
Goedeavond allen!
Ik ben benieuwd wat jullie van de hydro conquest! Wie heeft er 1 en wat zijn jullie ervaringen met dit horloge.
Fijne avond.
Excuses voor de spelfouten en halve zinnen. Ik heb mijn bril al af🤣
Ik heb mijne (ceramic, 41mm) verkocht maar was echt onder de indruk van de bouwkwaliteit en afwerking. Zeker de groene vind ik prachtig.
Wat ik als verbetering zou zien is een kleinere lug to lug. Die vind ik vrij fors tov de diameter.
Ik heb er zelf geen, maar ik heb ze wel vaak in de hand. Het is een kwalitatief goed horloge, mijn voorkeur gaat dan naar een rubberen band. Niet omdat de stalen band slecht is, maar puur omdat ik die te glimmend vind. Maar welke versie je ook kiest, een foute keuze is er niet. Ga een keer passen zou ik zeggen. Succes
Heb er ook geen in bezit, blijf het wel een mooi horloge vinden maar er is zoveel moois.
Wat ik iets minder mooi vind is dat de opliggende cijfers wat platter zijn. Als deze iets dikker zijn zoals een Glashutte (die ik ook niet heb) vind ik mooier.
Eigenlijk kun je dus geen klap met mijn antwoord….
Heb net wel even de merknaam in de titel van het topic aangepast.
Prima horloge!
Ik ben er nog altijd erg blij mee. Zowel boven water:
Als onder water:
Draag hem geregeld, en momenteel is hij mee op vakantie waar hij tijdens het duiken altijd mee gaat.
Is de de 39mm automaat versie, hoeft niet meer weg
Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met de hydroconquest! De 2017 variant gekocht als eerste echte horloge toen ik 16 was en heeft 3 jaar lang elke dag om mijn pols gezeten en elke keer was het een genot. Als je het mij vraagt is dit een echt perfect horloge, ik had zelf de 39mm automaat. Heb hem nu iets minder dan een jaar geleden verkocht vanwege de aanschaf van een ander horloge en elke keer als ik hem zie word ik toch weer blij, gelukkig is die verkocht aan een goede vriend van mij @dvpm1 dus ik zie hem nog elke week en dan doe ik hem toch weer altijd even om.
Dat ziet er goed uit!
Fijn horloge en erg degelijk, wel even passen voor de maat! Heb er zelf drie gehad maar nu de kleine maat (39mm) gehouden.
Hier ook een tevreden bezitter!
Ik heb nog wat horloges op een potentiële wishlist staan, maar een aantal daarvan komen er niet omdat ik ze als (verliezend) concurrent voor de Hydroconquest zie. Dus dat zou zonde zijn om te kopen, aangezien ze dan waarschijnlijk niet de voorkeur krijgen.
Heb je hem al eens gepast?
Ik ben absoluut bevooroordeeld, maar ik vind de HydroConquest het beste duikhorloge dat je kunt kopen in de prijsklasse.
De cijfers op de plaat zijn te groot, de kast is vrij fantasieloos, de lugs erg lang, de uur wijzer is dan weer juist funky en afwijkend maar niet op de goede manier.
Ik heb hem ook, 41 mm. Dat vond (en vind) ik net aan. De lugs buigen mooi naar beneden, dus dat
gevonden worden, vind ik helemaal geen probleem. De vorm is immers evenzo van belang.
Ik heb de ‘simpele’, dus geen ceramic bezel, maar de goedkope uitvoering met aluminium bezel. Wel automaat.
De band met pcl is erg fraai. Een beetje glimmen mag van mij wel, laat de zon er maar op schijnen!
300 m. Waterdicht zorgt ervoor dat je zorgeloos een regenbuitje in kan .
Ik heb getwijfeld over blauw of zwarte wijzerplaat, maar heb zwart gekozen, omdat deze net wat sjieker oogde. Al vind ik blauw nog steeds ook een frisse uitstraling hebben.
Standaard zit er op de stalen band aan weerszijden een halve schakel die vast zit (geklonken). Ondanks dat, zijn er mensen die deze los hebben weten te krijgen. Maar ze zijn ook los verkrijgbaar. Mijn AD heeft deze later (kosteloos) nabesteld om de band goed op maat te krijgen.
Ik vind het een ongelofelijk mooi horloge.
Ik zit er al een tijdje met veel interesse naar te kijken.
39 of 41 in het zwart, dat is nog de afweging.
Binnenkort maar eens passen.
Sinds een paar dagen de 41 mm quartz variant in bezit. Bevalt tot nu toe uitstekend, alleen zoals eerder genoemd is hij van lug tot lug wel vrij fors. Verder echt een plaatje en voelt zeer degelijk aan. Als ik nog een keer tweedehands een 39 of 41mm automaat tegenkom in een mooie kleurstelling en voor een goede prijs denk ik dat ik niet lang hoef na te denken!