Longines Hydroconquest - Blue Dial - 39mm
- Ongedragen / nieuw!
- Volledige set
- Nieuwste 2026 model
- Door inruil verkregen
- Vijf jaar garantie vanaf 06-06-2026
- Geleverd door Duitse AD
HYDROCONQUEST, L3.779.4.96.6, automatic watch, Ø 39.00 mm, stainless steel and ceramic bezel.
- Date, self-winding mechanical movement beating at 25’200 vibrations per hour, with a monocrystalline silicon balance-spring power reserve up to 72 hours.
- Screw-in crown unidirectional rotating bezel, water-resistant to 30 bar, scratch-resistant sapphire crystal, with several layers of anti-reflective coating on both sides.
- Blue lacquered polished dial, swiss super-luminova®.
- Stainless steel band, with double security folding clasp with micro adjustment system.
Het verplichte signalement:
Merk en model: Longines Hydroconquest L3.779.4.96.6
Diameter: 39mm
Leeftijd: 06-06-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-06-2026
Factuur en/of certificaat: Full-set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Beide mogelijk, verzendkosten- en risico voor rekening koper.
Conditie (krassen, werking etc): Ongedragen, nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, L888.5
HF-prijs: €1750
Geen inruil s.v.p.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.