Longines Hydroconquest ervaringen

Ja! de mooiste uitvoering :+1:
TS: Ga er voor!

Ik heb de Hydroconquest 41mm automaat nu een jaar. Perfecte maat voor mijn pols.
Zoals al veel gezegd is kun je de HC dragen onder een pak, casual etc…

Beide maten passen en je merkt vanzelf of je er een gaat aanschaffen.

Qua prijs, ik heb alle verkooppunten van Longines een mail gestuurd en aangegeven dat ik dit model ga aanschaffen. Je zult ten eerste verbaasd zijn qua reacties en prijs. Een aantal gaf aan dat er weer een prijsverhoging aankomt, prijs zal rond de 1200 euro komen te liggen. Nog steeds niet gezien maar goed.

Sommige zijn bereid je een mooi bod te geven. Zo heb ik mij Longines gekocht en ben er nog steeds erg blij mee.

Succes

2 likes

Mooie faded/ghost bezel op die laatste foto👍

2 likes

Ik heb de blauwe automaat versie (41mm). Bevalt mij heel goed, ik draag mijn andere horloges eigenlijk niet meer💩. Mooie afwerking, in de zon een hele mooie plaat! Loopt nauwkeurig en heeft volgens mij een dag gangreserve. Past imo prima bij zakelijke outfit als vrije tijd. Als minpunt vind ik dat de gepolijste delen snel krassen en persoonlijk had de band ban mij wat smaller gemogen.

Ik zeg doen :smirk:

1 like

Hallo,
Ik heb mijn zinnen gezet op een blauwe hydroconquest (41mm) .
Nu kwam ik erachter dat het 2017 model een nieuw kaliber (L888) heeft met een gangreserve van 64 uur… Ik ben in Italie een leuke deal tegen gekomen maar dat is denk ik het oudere model. Ze vragen rond de 850 en dat is volgens mij een mooie prijs.
Wat denken jullie zoeken en wachten op het 2017 model of niet.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Groeten,
Marcel