Longines Hydroconquest

Heb ik weer. Loop ik bij Schaap Citroen in Utrecht langs, zie ik dit horloge in de etalage staan. Wat een beauty! Ik zag het prijskaartje en vond het helemaal in evenwicht met de uitstraling van de klok…maar ik dacht “Eigenlijk heb ik hem helemaal niet nodig”, en liep door.

Eenmaal thuis spijt dat ik hem niet had gekocht. Ik terug naar Schaap. Kom ik daar, is ie uit de etalage verdwenen…weg, foetsie…

I’ll be back!

Doe effe gek en doe er eens een fotootje bij, want je maakt me wel nieuwsgierig.
Wel vreselijk jammer zeg, typisch en herkenbaar verhaal. Ik gebruik het nog wel eens om mijn zin te krijgen… want ja, als ik thuis kom en ik wil het toch…jaa dan is het al weg natuurlijk, daarom gelijk maar aanschaffen haha had ik onlangs nog met het kopen van een jack… " als je hem nu niet koopt, krijg je spijt" zei mijn vrouw nog :smiley:

S&C hebben altijd ook heel veel achter liggen, dat weet je wel toch? :smiley:

Ik heb hem niet kunnen kopen, dus geen plaatje. Maar even googlen en je vindt hem wel. Ik had de witte gezien, op de foto’s op Internet lijkt het niets bijzonders…maar in het echt…WOW!

Ik denk dat S&C in no-time een andere voor je regelt. Zelf heb ik ook een Hydro, maar dan de maxi uitvoering.

Hij is wel stoer een soort Breitex :slight_smile:

één prach horloge van één merk dat meer aandacht verdient.

is het deze?
http://www.watchtalkforums.info/forums/general-discussion-forum/26946.htm

Yep (tu) Maar deze bezel lijkt grover…