Een prachtig horloge, de Longines GMT uit de mastercollection, die een mooie aanvulling op mijn horloges zou zijn.
Echter, het is marktplaats, en ik heb geen idee:
of het horloge echt is
wat een reele prijs is voor dit horloge
hoe oud hij zou kunnen zijn.
ik heb wel onderstaande gmt gevonden, maar die is toch beduidend anders.
ziet er betrouwbaar uit, ook de advertentie met 06 nummer. Vraag of je het horloge samen mag laten checken bij een dealer. Orienteer je op de gangbare prijzen op www.chrono24.com.
Jawel, klopt wel: de 24-uurs ring draait. Daardoor zie je hoe laat het op dat moment is in de wereldsteden die op de buitenrand staan, want die rand draait niet.
Of zeg ik het nu heel onduidelijk?
Bert1 Schreef:
Denk dat de urenring draaibaar is. De ring langs
de buitenrand. Zodoende kun je een tweede tijd
aangeven op een wat minder goed afleesbare
manier.
Edit: laat maar. Klopt niet wat ik zei geloof ik.
Toen ik het schreef leek het logisch, nu snap ik
mezelf niet meer:)o
Ok, bedankt. De eerste en meest belangrijke vraag is beantwoord. Hij is/lijkt echt te zijn. Ik heb inmiddels ook wat andere foto’s gezien! En er zijn verschillende soorten gmt’s. Sommige met een extra blauwe rand (dag/nacht), sommige met een extra wijzer.
Nu nog bepalen wat ie waar is. Bieden vanaf 750 euro staat er, en als ik de prijzen op chrono24 bekijk, lijkt 750 euro in ieder geval niet veel geld voor dit horloge.
Houdt er rekening mee dat de prijzen op chrono vraagprijzen zijn en sterk onderhandelbaar en de reeele waarde van de aangeboden horloges op Chrono24 aanzienlijk lager is in meeste gevallen.
Dat had ik al eerder gehoord en neem ik zeker mee in de onderhandelingen. Bovendien staan er twee op chrono24 die nieuw zijn, dat is deze niet.
Bedankt voor de tip!
Het gaat om een prachtig origineel horloge. Zoals jullie zien, heb ik hem ook op het Forum staan. ipv een gmt wijzer hebben ze een rand die mee gaat. Is toch weer eens iets anders. Overigens ben ik een eerlijke verkoper die soms zijn horloge ruilt voor afwisseling.
Wel grappig om je eigen advertentie zo te zien langs komen op het Forum.