Ik ben op zoek naar een verdeler van Longines horloges. Ik zoek de L2 673 4 78 5 (Longines Master Collection). Kent iemand in Nederland of België een verdeler die voor een goeie prijs deze horloge verkoopt? Ik ken een juwelier, maar daar is de prijs 2210. Wat denken jullie is een correcte prijs?
mja, ik weet dat hij overlaatst (enkele maanden terug) bij een juwelier voor 1550 stond… op verschillende websites staat hij soms voor 1600-1700 euro. Ik weet alleen niet of de garantie dan altijd wereldwijd is, of enkel bij de verkoper…
in een paar online shops staat hij voor ong 1600-1700 euro. Alleen is de garantie beperkt voor de online shop… is het aan te raden enkele honderd euro meer neer te tellen voor een “worldwide” garantie?
das juist ja… ik hoor nog wel eens rond bij de juwelier in Nederland , die had hem voor 1550 als “herstpromotie”. Hopelijk is die er nog dan ga ik hem zsm halen!
Ander kun je ook eens bij ‘Time 4 Sale’ informeren. Zit wel in Zwitserland, maar is van een Nederlandse dame, die makkelijk in Nederland kan leveren.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar probeer de zoek functie op dit forum even, dan kom je wat meer te weten. Wel betrouwbaar, volgens andere forumleden.
Ik dacht dat de dame in kwestie ook nog een andere website runt. Even zoeken dus!